Seni Seviyorum Baba...

in #tr6 years ago

Hayatım her zaman rahat olmadı.Çok güzel bir çocukluk geçirdim,ama bazı tarafları hep eksik kaldı.Yaşım ilerledikçe nedenlerini anladım.Maddi zorluklar hep bir tarafımızı eksik bırakmıştı.İşte bu sıkıntılı dönemlerimde bizi kollarının altına alan dağ gibi babam vardı.Yaşım bazı şeyleri anlayacak duruma geldiğinde babamın ne kadar zor bir görev üstlendiğini anladım.

Yaşım bazı şeyleri anlayacak duruma geldiğinde babamın ne kadar zor bir görev üstlendiğini anladım.

İlkokul döneminde babamın rutin çalışmasını sizlere kısaca anlatayım.
Sabah saat 05:00'de uyanır.Herkes sıcak yatağından kalkıp büfeye gittiğinde istediği gazeteyi alabilsin diye gazeteleri dağıtır.
Saat 07:30'da eve gelir.Bizlerle beraber kahvaltısını yapar ve sigortalı olarak çalıştığı kürk evinde mesaisine başlar.Saat 18:00 olduğunda ise mesaisini bitirirdi.Peki eve mi gelirdi?Hayır ne yazık ki gelmezdi.
Saat 22:00' a kadar bir arkadaşından aldığı oyuncakları satardı.

Evet dedim ya sizlere bir yanım hep eksik kaldı.Ben hafta sonları herkes babalarıyla eğlenirken eksiktim.Çocuklar babalarıyla sinema,tiyatroya giderken eksiktim.Ben babamla bir kez olsun parka gidemedim.Bu duruma hep isyan ederdim.Bazı olaylar vardır insan hayatında, yaşadıkça sizleri olgunlaştırır.Benim ise olayım,babamın salonun ortasında yorgunluktan bayılması oldu.Ne zaman ki biz rahat yaşayalım diye babam kendinden bir parça verdiğini öğrendim,işte o zaman benim hayata bakışım değişti.Size yaşadığım o korkuyu anlatacak hiç bir kelime yoktur bu dünya da.

Bazı olaylar vardır insan hayatında, yaşadıkça sizleri olgunlaştırır.

IMG_9717.jpg

İşte babam,bu hafta sonunu beraber geçirdik.Oturduğumuz masada bir an döndüm ve ona baktım.Hayatın bütün yorgunluğu nasılda üzerine çökmüştü.Bu arada hafta sonunu beraber geçirmek isteyen babamdı.Ben işlerim yüzünden az daha katılamıyordum.
Kendisiyle aramızda hep bir bağ olmuştur.Buna rağmen kendisine bir kere bile "seni seviyorum baba" diyemedim.Aynı şekilde o da bana söylemedi.Ama hep bilirdim bizi sevdiğini , o da onu sevdiğimizi bilirdi.Dün omzuna dokundum ve seni seviyorum dedim. O an gözlerindeki ifadeyi tekrar görmek için dünyaları verirdim.

Dün omzuna dokundum ve seni seviyorum dedim

Neyse çok duygusala bağladım yine.Kendinize iyi bakın....

Seni seviyorum baba


DQmdto41FF3PJrbTXdViFpwgtPoqkMqBpRK57JDQcer9MMk.png
Fotoğraf bana aittir ve izinsiz kullanılamaz.

Sort:  

Bazı olaylar vardır insan hayatında, yaşadıkça sizleri olgunlaştırır

çok duygusal bir yazı..

Teşekkür ederim.

Güzel bir post hazırlamışsınız tebrik ederim. Babalarımızın değerini bilmemiz lazım. Sizin bu yazınızı okuduktan sonra duygulanmamak elde değil...


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Bununla beraber @kusadasi hesabından sürekli olarak yarışmalar ve etkinlikler duyuruluyor, eğer haberiniz yoksa mutlaka 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 27 katılmanızı tavsiye ederim :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Teşekkür eserim @Captainsailor babalar her zaman evin direği oldular.

Dün omzuna dokundum ve seni seviyorum dedim

Ne iyi etmişsiniz. Babamı ebediyete uğurlamış biri olarak duygulandırdınız beni.

Teşekkür ederim.Babanızı kaybetmenize üzüldüm.

Çok güzel üstadım👏👏👏 Keşke benimde babam hayatta olsaydı da makinamla onu kareleyebilseydim. Gerçekten de acılar insanı olgunlaştırıyor. Ne mutlu sevdiğini ona söyleyebilmişsin. Hayatta hiçbirşeyi ertelememek gerekiyor.

Teşekkür ederim.Elimde fırsat varken kullanmak en güzeli.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by SedatCelik from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66543.69
ETH 3327.31
USDT 1.00
SBD 2.71