Beni yalnızlığımla bırakın!

in #tr6 years ago

Bugün biraz melankoliğim,
Artık sabahları erken kalkmıyorum. Zaten hiç bir zamanda kalkmak istememiştim. Sabahları erken kalkmadığım gibi,artık gazetelere de bakmıyorum. Ağzından köpükler saçan siyasiler,mide bulandırıcı ikinci sayfa haberleri. Zaten ne siyaseti sevdim,ne de gazetelerin ikinci sayfa haberlerini. Sanki birgün bir tanıdığımı görecekmişim gibi hissettiriyor.

Artık komşularımı da arayıp sormuyorum. Eskilerin dediği gibi "Nerde o eski komşular!" lafını düşünüyorum ara sıra. Tüm ilişkiler leş gibi çıkar içindeyken neyimize gerek komşuluk. Zaten hepsi sahtelik kokuyor.

"Merhaba Mehmet Bey, merhaba Selin Hanım" vık vık sahte yüzler.


IMG_8398.jpg

Offfff bugün biraz melankoliğim.

Yalnız kalmak istiyorum. Bizi yalnızlığa iten ne oldu ki? Bilmiyorum. Buna cevap verebilecek ruh haline sahip değilim. Biraz delirmek istiyorum. Kimsenin bakışlarına aldırmak istemiyorum.

Biraz ölmek istiyorum. Böyle sessizce toprağa uzanarak. Toprak dedim aklıma geldi. Toprak bütün enerjimizi gerçekten alırmı? Hiç sanmıyorum. Bence son enerjimizle toprağa gidiyoruz.

Anla ulan melankoliğim işte. Siz benim yalnızlığıma niye üzülüyorsunuz ki? Ben sizden uzak olmayı seviyorum. Zaten hiçbir zaman beni anlamadınız! Beni kendinize benzetmeye çalışmaktan bıkmadınız mı?

Ne olur beni yalnızlığımla bırakın!


DQmdto41FF3PJrbTXdViFpwgtPoqkMqBpRK57JDQcer9MMk.png

ressteem.png

DQmdto41FF3PJrbTXdViFpwgtPoqkMqBpRK57JDQcer9MMk.png

Fotoğraf bana aittir.İzinsiz kullanılamaz

Sort:  

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market adına tr etiketindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.

Yazınız gerçekten melankolik ve duygusal olmuş. Gerçekten etkileyici yazı ve fotoğraf. Emeğinize sağlık.

Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Yalnızlık en büyük lüks artık sahte iki yüzlü insanların arasında. Avazın çıktığı kadar bağırırsın ama umurlarında olmaz.Nasılsın diye klişe bir soru sorarlar cevabı hiç umurlarında olmaz.Geceleri yatağa yatarsın önceden üstünden attığın o battaniye bile saramaz seni artık.Kalkarsın açarsın pencereni yakarsın bir sigara doldurursun o dumanı içine ancak o bile kesmez bu içindeki bitmişliği tükenmişliği... Sadece beklersin artık su yüzeyindeki bir yaprak gibi oradan oraya sürüklenmeyi.

Yatmadan önce okumuştum melankolik bir şekilde uyuyup sersem bir şekilde kalktım, bugün biraz daha iyisinizdir umarım :))

Bu fotoğrafı daha önce kullandınız mı bir yerde, sanki bir defa daha gördüm ben bunu son 1 hafta içerisinde?

İyiyim hocam böyle yazmayı seviyorum.Fotoğrafın benzerini burada kullanmıştım.
https://steemit.com/tr/@sedatcelik/tr-portre-serisi-3-tr-portrait-series-3

Tamamdır oldu şimdi, evet o fotoğraftı :))

You got a 29.24% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @sedatcelik! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP. Click For details | Discord server

Yalnızlığınızı bozmak istemem ama Elinize sağlık👍 :)

Teşekkür ederim. :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by SedatCelik from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

beni bırakın kendi halime çok bitkinim ama direneceğim bırakın şarkısı geldi aklıma sagonun, fotoğraf bayağı iyi bu arada

Teşekkür ederim.

You got a 19.17% upvote from @dailyupvotes courtesy of @sedatcelik!

Please upvote this comment to support the service.

bu fotoyu yayınladığınızı hatırlıyorum da bu yazıya tam ilişkilenmiş. umarım yalnızlığınla da mutlu olursun yani her daim mutluluk seninle kalsın.

Bunun benzerini kullanmıştım.Aynı kardeşimizle ve aynı mekanda.
https://steemit.com/tr/@sedatcelik/tr-portre-serisi-3-tr-portrait-series-3

Everestin zirvesi gibi bir yazı olmuş. Bu kadar olurdu ... Yalnız kopyalayabiliyor muyuz 😊

Teşekkür ederim.Kaynak belirttiğiniz sürece kopyalayabilirsiniz. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59