--İNDESTRUCTİBLE --

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,
Ben Onur Çanakkale'de yaşıyorum.
Steemit platformunu yakın arkadaşlarım sayesinde öğrendim ve bende dahil olmak istedim.
Öncelikle kısaca kendimi tanıtayım;
Çanakkale 18 Mart üniversitesinde Mühendislik okuyorum.Sportif Latin dansları eğitmeniyim aynı zaman da TDSF (Türkiye Dans Sporları Federasyonu) sporcusu ve 1. kademe antrenörüyüm.

Bunların dışında kitap okumaktan dolayısıyla müzik dinlemekten aşırı derecede zevk alan birisiyim.
birde unutmadan söylemek isterim tam bir cruiser/chopper motorsiklet hayranıyım tanıştırmak gerekirse bu da superlight'ım :) ;

Steemit platformuna öğrenmek ve bildiklerimi paylaşmak için katıldım umarım hep birlikte öğrenip,büyüyüp gelişeceğiz.
Daha sık görüşmek üzere...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68845.40
ETH 3281.32
USDT 1.00
SBD 2.65