You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #12 : Rapor No.05

in #tr6 years ago

Şurada belirtilen değerler güncel mi? yani yazıyı hazırlamadan önce aldığın değerler mi yoksa oyun ilk geldiği anki değeri mi?

Sort:  

Oy verdikleri zaman değil, yazıların ödülleri geldiği zamanki değerler. Yoksa daha yüksektiler ama aradaki 7 günde düştüler. Ben her yazının ödüllerinin geldiği gün oranları kontrol edip not alıyorum sonra da haftalık raporda toplu halde bana yansımasını göstermeye çalışıyorum. Yani güncel ama yazıların haftaya yayıldığını ve bir şekilde gene zaman kayması olduğunu unutma :)

Anladım, bu tablo erimeler sonucunda geriye kalan geri dönüşleri güzel şekilde gösteriyor ama median değeri olayı biraz karıştırıyor neyse o konu çok uzun zaten :D bu hali yeterince açıklayıcı oluyor.

Evet maalesef öyle kafa karıştırıcı. Yazıların yayınlandığı günkü oylara göre hazırlasam oranlar yüksek görünüyor ama o oranlar wallet kısmına yansımıyor 7 gün sonra. Ya da aksi şekilde arada yükselme olduysa oranlar da bir şekilde yükselmiş oluyor oylama sonrasında. O yüzden gene en mantıklısı sonuca bakıp raporlamak diye düşündüm. Daha iyi bir yol bulabilsek daha şahane olur tabii :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62561.21
ETH 2449.99
USDT 1.00
SBD 2.64