You are viewing a single comment's thread from:

RE: Görüşlerinize İhtiyacım Var

in #tr6 years ago

Bu mesajı okuyarak aaa bak topluluk falan hepsi hikayeymiş gibi bir düşünceye kapılacak arkadaşlar için yazıyorum.

  • Eğer büyük platformlardan yüksek oy alabilecek seviyedeysen yukarıdaki mesajı dinle ve tek başına ilerlemeye çalışabilirsin hem bu şekilde tek başına olduğun için kafan rahat eder ve hızlı bir şekilde hesabını geliştirebilirsin ama sonrasında gelip topluluğa yamanmaya çalışma.

  • Bunun dışında öyle yüksek oylar alamayacaksan toplulukla beraber hareket etmek daha yararlı olacaktır. Hem topluluk olarak hareket etmenin bir yararı da dışarıdan yardım almayı kolaylaştırmasıdır. Şu an TR için belki bu biraz mümkün değil ama ileride olmayacak bir şey değil.

Yamanma konusuna bilerek değindim çünkü bu tür işleri yapanlar oluyor hatta bu kişiler oldukça yüzsüz de olabiliyor.

Sort:  

Zaten bizim topluluğumuz kendi kendine gelişebilen kişiye gidip yamanır. Böyle bir milletiz biz.

Topluluk dışına çıkıldığı zaman ASLA BİR DAHA GERİ DÖNEMEZSİN, DIŞLANDIN! algısı yaratıyorsunuz?

Gayet tabii Türkiyeye dolar sokmak gibi düşünüp yabancılarla iş yapanları da desteklemesi lazım herkesin.

Bizim etimiz ne budumuz ne Allah aşkına?

Dışarıdan oyları alırken topluluk aklına gelmiyorsa evet bir daha topluluğa katılmasın.

Boş yere tartışıyorsunuz bence, herkes herkesin farkında boşverin bunları ;)

Dışarıdan oy alıyorken topluluğa oy verenler de var. Ayrıca neden sınırlar oluşturma gereği duyuyorsunuz ki.
Herkes özgürce istediğine oy verir - alabildiğinden alır ve istediği topluluğa destek olur. Yabancı projede çalışıyorsun pis hain sen artık buraya gelemezsin. mantığı bana çok absürt geliyor.

Bu benim düşüncem sen istediğini düşünebilirsin tabii.

Yukarıda, dışarıdan oy aldı diye tekrar topluluğa katılamaz da yazmadım ben. Benim anlatmak istediğim şey çok açık hatta bir örnekle anlatayım sana>

Ben bu topluluk içerisinde bir seviyeye kadar geldim diyelim. Daha sonra ben DLive/Dtube/utopian gibi platformlarda yayınlar yaparak oradan yüksek oylar almaya başladım ve toplulukla tüm ilişkimi kestim. Ne oy ne de sohbet kaldı artık toplulukla alakalı.
Bir noktadan sonra benim içeriklerim oy almamaya başladı ve ben tekrar topluluğa dönüp hadi bana destek olun beraber yükselelim hikayelerini anlatmaya başladım.

Ben bu kişilere geri dönmesin diyorum yoksa bana ne kimden veya nasıl oy aldığına.

Doğrudur bu söylediğinizi yapan kişi bir destek beklemeli, o zaman problem yok benzer şeyleri söylüyormuşuz.

Steem turkey'de ön plandasın ve bunu söylemen ilginç olmuş.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28