Kısa Sürede Steemit'te Gelişmek İsteyenler (#Bizde Varız! Oluşumu)

in #tr6 years ago (edited)

Bu yazımda size steemit'te nasıl kısa sürede gelişebileceğini anlatmayı düşünüyorum.

Şimdi diyeceksinizki, daha kendisi gelişememiş bir de nasıl gelişebileceğimizi mi anlatacaksın? Haklısınız.

Bildiğiniz gibi gelişmek çevre ister, emek ister, çalışma ve zaman harcama, araştırma ister.

Birbirimizin çevresi olmalıyız, şu sitede 700,000 kişi kayıtlıysa bunun yalnızca 200-300 kişisi Türkler'den oluşuyordur. Bu sayılı kişilerin arasındayız. Ne mutlu ki Steemit bizler için Tr tagini açmış, bunu en iyi şekilde değerlendirmemiz lazım, güzel içerikler yazmamız, Türkler olarak birbirimize yardımda bulunmamız ve upvote verirken çekinmememiz lazım. Tabi suyunu çıkarmadan, yani gerçekten emek verilmiş, orijinal başlıklara upvote atalım ki bizleri temsilen trendin üst basamaklarına doğru ilerletelim, bahsi geçen başlıklar trende ulaşınca bir kez de bizler gururlanalım, hep yabancılar hep yabancılar olmaz, Steemit'te "Bizde varız!" diyerek farkındalığımızı gösterelim ve kendi gücümüzüde ortaya koyalım.

Bunun için #BizdeVarız oluşumunu başlatmak istiyorum. Bu işlere daha yeni başlayan benim gibi kişiler için güzel bir oluşum olacağını düşünüyorum. @anadolu ve @steemit-turkey gibi olamasakta elimizden geldiğince onlara yaklaşmaya çalışacağız, sonuçta hepimiz biriz, aramızda rekabet olmamalı.

turkiye_by_vespertilo.jpg

Nedir bu #BizdeVarız?
Bir kaç gündür Steemit platformunda nasıl gelişeceğimi ve aynı zamanda başkalarının nasıl gelişebileceğini düşündüğüm ve araştırmalarım sonucunda en doğru kararın böyle bir topluluk kurmak olduğu kanısına varmamla birlikte #BizdeVarız topluluğunu kurma kararını aldım. Yardımlaşma, eserlere verilen emeği esirgememe ve hak eden kişilere hak ettiği değeri verme, gözden kaçan ve bilinmeyen henüz keşfedilmemiş kişileri açığa çıkarma hareketi.

dil_birligi2.jpg

#BizdeVarız Oluşumu Neler yapacak ? Oluşuma katılanların görevleri nelerdir?

İlk önce bizlerin ortak amacı şu olacaktır; gerçekten bu işe emek veren, zaman harcayan kimseleri daha üst sıralara taşımak. Kesinlikle şöyle algılamayın, "sen bana upvote at bende sana atayım, sen beni takip et, bende seni takip edeyim" gibi şeyler kesinlikle olmayacak. Bizim topluluğumuzda böyle dayatmalar olmayacak.
Topluluğumuza katılan kimselerin şunları yapması gerekmektedir. Yazının sonunda bulunan discord sunucumuza girdikten sonra aşağıya hazırladığım şablon şeklinde doldurmaları gerekmektedir:

Şablon

Steemit'te Hangi Konular Hakkında Yazılar Yazıyorsunuz? : Örn: bitcoin, tr içerik, photography vb.

Steemit profilinizin linki? : Örn: https://steemit.com/@sargoon

Steemit ile ne kadar süredir uğraşıyorsunuz? : Örn: 3 aydır.

Steemit yükselme stratejiniz nasıl?: Örn: Kazanacağım SBD'ler ile daha sonra botlara yatırım yaparak küçük kârlarla büyümeyi düşünüyorum.

Topluluğa katılma sebebiniz ve toplulukta yapacaklarınız nelerdir? : Örn: Yeni katıldım ve bende gelişmek istiyorum. Toplulukta hoşuma giden içerikleri paylaşan arkadaşları takip etmeyi ve kaliteli içerik üretmeleri durumunda upvote atmayı düşünüyorum

Ve eklemek istedikleriniz: ...

Arkadaşlar şunu belirtmem gerekir, bu topluluk hiçbir şekilde paylaşımını steemit'e yap sonra gel discord'a at git şeklinde olmayacaktır. Paylaşımınızı paylaşacaksınız, ne hakkında olduğu hakkında bilgi vereceksiniz. Kesinlikle takip edin, takip edeyim, upvote atın bende atayım tarzı şeyler yapmak yasak.

Akıl akıldan üstündür

Discord sunucumuzda bazı günler toplantı yapma kararı alabiliriz. Unutmayın. Discord sunucumuzda yani topluluğumuzda herhangi bir rütbe ayrımı olmayacaktır. Sunucuyu ben kurdum diye tüm kararları ben verecek değilim. Her türlü kararı ortak alıp ortak bir kanıya varacağız. Birlikte hareket edeceğiz. Olur da bir fikriniz olursa, bizim düşünemediğimiz şeyleri bize açıklamaktan çekinmeyin !

İçimizde beğendiğimiz yazarların yazılarını sonuna kadar okuyup yazıyla ilgili mantıklı yorumlar yaptıktan sonra gerçekten beğendiğiniz bir yazıysa upvote yapmaktan çekinmeyecek kişiler davetlilerimizdir.

Şuanlık herhangi bir ücret olmadan alım yapmayı düşünüyorum. Discord topluluğumuzda ayrım olmayacak fakat kıdemler olacaktır. Yine kimseye torpil vs. yapılmayacak, faaliyetlere göre düzenlenecektir. Kurallara uymamanız durumunda uyarılırsınız ve ardından yine aynı tutumda bulunmanız söz konusu olursa topluluktan men edilirsiniz.

Yorum kısmına eklememi isteyen kişiler yazarsa, yazıyı düzenleyip eklemeler yapabilirim.
Sunucumuza katılmak isterseniz : https://discord.gg/y3AcSAw

Unutmayın, tek amacımız birbirimizi güçlendirmek. Her gönderiyi beğenmek zorunda değilsiniz, topluluk içerisinde hoşunuza giden gönderileri takip edip gerçekten sonuna kadar özenle okuyup, güzel yorumlarınızı bırakıp yazarları teşvik ederek yeni dostlar edinin!

Sort:  

sonuna kadar okuduğum nadır yazılar eline sağlık

okuduğun için asıl ben teşekkür ederim.

Harika bi yazı olmuş ellerine sağlık kardeşim

Güzel ve mantıklı düşünceler tebrikler

Yazıma zaman ayırıp okuduğunuz ve yorum yaptığınız için teşekkür ederim.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @sargoon to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Baştan sona okudum hocam emeğine sağlık çok güzel bir düşünce oluşumun içinde olmak isterim bende tutabilecek bir fikir

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27