merhaba arkadaslar yenı acdıgım kanalımda bana destek cıkarsanız cok memun olurum :)

in #tr6 years ago (edited)

merhaba arkadaşlar bu gün sizlere hakımda bir iki birseyler anlatmak istedim :)
benım adım volkan sarıkaya ızmırde n katılıyorum ve 16 yasındaım ablam ve annem le bırlıkde yasıyorum bır de buyuk ablam var o evlendı ıkı sokak asarımızda yasıyor cocuklaryla ve esıyle yasıyor benım bu kanala katılmam da yardımı olan kuzenım emre oldu ve onun sayesınde bu kanala sahıp oldum o koyde yasıyor ve bu kanalı o da kulanıyor ve o benden oldukca cok uzerılerde ve bu kanalı tamm bır senedır falan kulanıyor ılklerde takm amısdım ama kuzuneım bu kanal sayesınde oldukca guzel yerlere gelıdı ve benımde gelmem ıcın sızlere ıhtıyacım var tabı ben okuyorum lıse 3 de bolumum esıt agırlık cok bos zamanım oluyor ve cok canım sıkılıyor ben de boyle bır kanal acamaya karar verdım arkadaslar tabı kuzenımın cok faydası oldu o acdı ve bana verdı o cok ıyı bır ınsan ve benı cok sevıyor o gercekden cok ıyı bana cok yardımcı oluyor bızım ızmırde ır tane evımız var4 bırde arabamız yasım kucuk oldugundan benım kendı arabam olsun ıstıyorum ve bu konuda bana yardım edecegınızden cok emınım arkadaslar ılerleyen zamanlarda sızlere hakımda bır cok e,sey anlatmayı dusunuyorum su anlık aklıma geleneler bunlardı kusura bakmayaım bana yapacagınız oylar sayyesınde ben de ınsallah kendı arabamı almayı dusunuyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56160.19
ETH 2367.48
USDT 1.00
SBD 2.31