Sort:  

@salihacinar03 size bir hive Account açalım orada daha fazla oy almanızı sağlarız.steemit de fazla aktivite kalmadı tabi bu benim görüşüm. Hive de kesinlikle daha fazla oy almanıza yardımcı olabilirim.

Öncelikle çok teşekkür ederim nasıl açacagız ben bilmiyorum geçen gönderdiginiz link bile giremedim 😊

Telefonunuzla buradan kayıt olabilirsiniz:

https://esteem.app/signup

Referred user ya benim adımı girebilirsiniz ama zorunlu deyil.

Selam girmeyi denedim boş sayfa çıkıyor sizin isminizide kullandım aynı acaba telefondan olmuyormu bilgisaraylamı oluyor girmiyor 🤔

Zamanım olduğunda size ben bir account acicam. Sonra size şifrelerinizi gönderip account u size teslim edicem eğer mümkün olursa.

Teşekkür ederim 😊

Screenshot_2020-06-17-03-44-58-554.jpeg
Böyle bir sayfa çıkıyor. Nerede hata yapıyorsun bilmiyorum

Aynen bögle sayfa çıktı giremedim

Kayıt olusturucaktiniz😅

Oluşturdum sonunda 😀🤣 lakin ben zor çözerim türkçe çevirisi yok

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99