Evlilikten Önce Son Kopuş

in #tr7 years ago (edited)

Gerek erkekler, gerekse kızlar evlenmeden önce kopmak isterler. Amaç eğlenmek olduğu için gönül ne kadar bekarlığa veda partisi istesede bu genelde kına gecesiyle sonlanıyor.

Son zamanlarda farkediyorum da kına gecelerinde damadın yer alması bana mantıklı gelmiyor. Sizin de fikrinizi almak istiyorum açıkçası.

Öte yandan birde bekarlığa veda partisi var. Bu bizim kültürümüzü pek yansıtmıyor ama gerek gelin, gerekse damat son birkez arkadaşlarıyla kopmak istiyor. Amaç tamamen eğlenmek ama erkeklerin bekarlığa veda partisi anlayışı genelde dansöz oynatmaktan geçiyor. :) Tabi haliyle kızlarda bu durumdan rahatsız.

Resimde sorumu sordum. Cevabınızı merak ediyorum.

Ha bu arada bu tarz resimler paylaşmamı isterseniz, lütfen yorumlarınızda belirtin. Hadi kalın sağlıcakla...

Sort:  

Kesinlikle kina gecesi tamamen bayanlar arasi olmali

bence insan kendini nasıl daha enerjik hissedecekse o şekilde olmalı. o yüzden avrupai bir bekarlığa elveda partisi şekli olmasa da genede en uygunu bana o geldi. çünkü başka seçenek yok :))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60944.89
ETH 2608.11
USDT 1.00
SBD 2.67