TÜRK TOPLULUĞUNUN YÜKSELİŞİ İÇİN ELİNİ TAŞIN ATINA KOY

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba değerli dostlarım. Sizleri yürekten selamlıyorum. Bu yürekte nice gönül dostları yatmaktadır. Tüm dostlarıma sevgilerim, saygılarım, hürmetlerim olsun.

Steemit'te Türk topluluğu olarak birincil amacımız #tr etiketinin yüksek sıralara çıkmasını sağlamak. Daha fazla üye, daha fazla içerik, daha fazla yorum, daha fazla oy gücü, daha fazla hız demek. Bunun için birbirinden değerli projeler üretiliyor. Toplu veya bireysel olarak emek veren onlarca insan var. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hiç uğraşmayan sırf -zengin- olmak için gelenler de var; onlara teşekkür etmiyorum!

Bu yazıyı yazmamın nedeni, benim de artık bu zorlu süreçte #tr etiketi için çalışmam gerektiğini anlamamdır. Hep beraber hareket edersek daha hızlı büyüyeceğimize inanıyorum. Bu bir gerçektir. Birleşip bir #tr, tek #tr olmalıyız. Böylece güçlü oluruz, diri oluruz!

Kendimce #tr topluluğuna şimdilik ufak da olsa fayda sağlamak için @edebiyat hesabını kurdum. #edebiyat etiketi üzerine yazan veya yazmayan çok değerli içerik sahibi büyük yazarlar var. Bu yazarlara oylama ve yeniden yayınlama yaparak destek olmaya çalışıyorum. Şu anda çok etkisiz kaldığımın farkındayım; fakat ileride sizlerin de desteği ile #edebiyat etiketinin büyüyeceğine inanıyorum.

Şimdi bu inancımla kalkıştığım hareketi biraz daha detaylı anlatmak istiyorum.

#tr etiketi #edebiyat etiketi ile nasıl gelişecek?

Etiketlere yazılan yazıların çoğalması, o yazıların oylanması, o yazılara yapılan yorum sayısı etiketin büyümesine büyük katkı sağlıyor. Edebiyat geniş bir bilimdir. Geniş ve edepli bir bilimdir. Bu edep dolu yazıların geniş kitlelerce sevildiğini, hoş karşılandığını bilirsiniz. Edebi metinler okunan kişilerde duyguyu yoğunlaştırır. İnsanları düşündürür edebî metinler. Bu yüzden yazılan her edebî metne herkes yorum yapar, oylama yapar. Çünkü insan o metinde kendinden bir şeyler bulur. Bu, #edebiyat etiketine yazılan yazıların fazla yorumlanmasını ve fazla oylanmasını sağlar. Benim bu potansiyele sahip bir etiketin topluluğa önemli derece etki edeceğine dair güçlü bir inancım var. #edebiyat etiketine yazılan yazıların yorum, upvote ve resteem almasının en önemli şartı #tr etiketinin en başta kullanılmasıdır. Bu sayede hepimizin amacı gerçekleşmiş olacaktır; #tr yükselişi biraz daha hızlanacaktır.

Kimseden karşılık beklemeden başlattığım bu hareketle kalkıp bir de Discord kanalı oluşturdum.

Bu kanalda edebiyatın kapsamına giren her türlü paylaşım olanağı ile karşılaşacaksınız. Farklı etkinlikler ve fikir alışverişleriyle yeni projelerle karşılaşacaksınız.

Neler yapabilirsiniz Discord kanalında?

Edebiyat sadece şiir, roman ve öyküden oluşmuyor bilirsiniz. Bu kapsamlı bilim dalında aradığınız her şeyi bulabilirsiniz. Discord kanalında Edebiyat başlığının altında şiir, roman, öykü, masal, deneme, makale, fıkra, sohbet, röportaj, seyahat gibi çok çeşitli edebi metinlerinizi insanlar görüp okuyabilsin diye paylaşabileceksiniz. Bu konularda sohbet edebileceğiniz ayrı ayrı sohbet kanalları göreceksiniz.

Ayrıca felsefe, müzik, fotoğraf, resim, coğrafya konularında yazdığınız yazılarınızı da aynı şekilde paylaşıp haklarında muhabbetler edebileceksiniz.

Bir de sesli kanallarda isteyen arkadaşların uygun görülecek bir zamanda şiir veya kısa öykü okuyabilecekleri, sesli sohbet edebilecekleri sesli kanallar oluşturdum. Bunlardan da yararlanabileceksiniz. Anlayacağınız Edebiyatın her olanağından faydalanacağız ve bunların hepsini #tr etiketinin önderliğinde yapacağız.

Edebî metin yazma konusunda çok başarılı yazarlarımızın varlığından bahsetmiştim. Discord kanalı ile bu yazarları bir çatı altında toplayıp hem okurları hem de eşdeğer yazarlarla etkileşim içinde olabilecekleri bir platform kurmayı amaçladım. Nasıl olacağını göreceğiz.

Neredeyse bir haftadır #edebiyat etiketine #tr başta olmak üzere yazılan yazıları oyladım ve resteem yaptım. Fazlaca yazı gördüm. Yazarlar olsun yorumcular olsun, çok ince ve hoş karşıladılar beni. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim.

Yazdığınız yazıların oy ve resteem alma şartlarına gelecek olursak yukarıdan beri söyleye geldiğim şartlar var.

  1. #tr etiketi en başta kullanılmalı.
  2. #edebiyat etiketi kullanılmalı
  3. İçerikler emek verilmiş, saygıdeğer ve özgün olmalı; edebî metin değeri taşımalı
  4. Alıntı içeriklerin asıl sahibi belirtilmeli
  5. İçerikler toplumsal çatışmayı tetikleyecek unsurlar barındırmamalı.

Bu şartları sağlayan içerikler @edebiyat tarafından oylanır ve resteem yapılır, @sahinadm tarafından oylanır. @edebiyat hesabının gelirlerinin tamamı #edebiyat etiketine bağışlanmıştır.

Takipçi sayısının artması @edebiyat hesabına yapılan resteem içeriklerin daha fazla okunmasını sağlayacağından @edebiyat'ı takip etmenizi öneririm.

Sevgili @avina'nın verdiği cesaretle oluşturduğum Discord kanalımıza #tr topluluğunun tamamını samimiyetle davet ediyorum.
Buyurun buradan ve bu linkten katılabilirsiniz: https://discord.gg/w3DGNCH

Zamanla daha iyiye ulaşacağımıza inandığım bu projemde beni yalnız bırakmayacağınızı bilerek size güveniyorum. Hepimiz sonuçta paylaşarak büyüyeceğimize inanmışız. Bu inançla devam etmek dileği ile, hoşça kalın.

Sevgiler.

002bea21-6af6-4eac-99d5-ef4fae1e7887.jpg
Kaynak

Sort:  

#edebiyat etiketinde şenlikli bi hava oluşturabiliriz. çok fazla yazmayı seven insan var. etkinliklere daha kaliteli içeriklerle katılıyor artık insanlar. edebiyat konusunda da içerik oluşturulmasına teşvik edebiliriz artık.

Çok eğlenceli ve verimli olacağına inanıyorum. Kendimizi geliştirmenin en iyi yollarından biri olacaktır her bakımdan.

Desteğiniz için teşekkür ederim. Kanalımıza teşriflerinizi bekliyorum.

Sevgiler.

Edebiyat insanın ruhunu doyurması için en gerekli şeylerden biridir.
Güzel bir kitap okumak, şiir dinlemek, takvim yaprağında özlü bir söz bile okumak bazen insanın gününün güzel geçmesine sebep olabilir. Elimden geleni ardıma koymadan desteklerim. :)

Desteklerini esirgemeyeceğinden eminin hocam. Teşekkür ederim.

çok sevindim bunu gördüğüme son paylaşımımda edebiyat tagı kullandım inceleme beklerim :)

https://steemit.com/tr/@windofrebel/tanriya-mektup-1

Ne kadar samimi yazmışsınız. :) Güzel olmuş. Devamını bekliyorum.

Güzel insanların dayanışma ile güzel işler başardığı da kesindir. Sizler gibi tatlı insanların varlığından nasıl olur da sevinç duyulmaz? @avina @love-life

Teşekkür ediyorum katiliyorum söylediklerinize hersey dayanışma üzerine kurulu değilmidir ki zaten gerçek başarı ancak inanç ve dayanismayla vücut bulur her zaman çünkü insan insanı tamamlar @sahinadm

Ve insanı insan yüceltir yüceltmek isterse. İnsanı ancak ve ancak başka bir insan muvaffak kılar yahut rezil eder. Ha kendi kendine ha başkası kendine.

Hep beraber muvaffak olmaktır dileğimiz.

Kesinlikle yeter ki niyet salih olsun... Teşekkürler...

Teşekkürler hocam sizin emekleriniz yanında benim katkım denizde damla misali lakin iyi bir yol arkadaşı olmak adına elimden gelen gayret ve edebiyat dünyası için azimle yürümenin inancı içindeyim.
Hayırlı olmasını umut ediyorum Rabbim utandırmasın inşallah :)

Ben teşekkür ederim hocam. Birlikte olacak ne olacaksa.

Çok güzel ve özellikle sevdiğim konularda bilgilendirici bir paylaşım yapmışsınız çok teşekkür ediyorum bu önerilerinizi kesinlikle uygulayacagim ve şimdi bu güzel bilgilerinizin bulunduğu yazınizi sayfamda reestem yapacağım emeğinize çabanın ve ellerinize sağlık @sahinadm

Her zaman destek olan güzel insan, müteşekkirim size. Hep beraber gelişmek adına çıktığımız bu yolculukta sizin gibi duyarlı sanatsever insanlarla karşılaşmak mutlu ediyor.

Sevgilerimle beraber.

Ben teşekkür ediyorum sizlere rica ederim sanat bizlere çok şey öğreten içimizi yansıtan ve bize tercüman olan bir güzellik ve bunun büyümesi lazım tıpkı Steemit ailesinin büyümesi bir çığır açması gibi

Bu anlayışla hareket ettikçe daha iyi yerlere varacağımızdan işte bunun için eminim; sizin gibi düşünen onlarca güzel insan var.

Sanatın terbiyesinden geçmiş insanlar olarak Steemit'te buluşmak çok hoş.

Güzellik güzel insanların elinden çıkacaktır burada emek veren herkese teşekkür etmeyi borç bilirim iyiki varsınız 😊

Kesinlikle katılıyorum güzellik güzel insanların mutlaka elinden çıkacak çünkü güzel olan hersey belki zorluklardan geçiyorsa da mutlaka kazanacak inancindayim teşekkür ederim iyi ki varız 😊

This post has received a 1.65 % upvote from @drotto thanks to: @sahinadm.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sahinadm from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Tr için güzel bir proje başlatmişsiniz.hayirli olsun.Bende elimden geldigince edebiyat tagini kullanarak paylasimlar yapacağim.Kalemi kuvvetli arkadaslar icin faydali olacagini dusunuyorum..

Destekleriniz için teşekkür ederim efendim. Hep beraber en güçlüye doğru ilerleyeceğiz.

Sevgiler.

Çok güzel bir düşünce tebrik ederim. Umarım muvaffak olur.

Teşekkür ederim efendim. #tr topluluğunun desteği ile sağlam adımlar atacağımızı düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62964.22
ETH 2595.61
USDT 1.00
SBD 2.74