SONSUZA KADAR SENİN OLABİLİRİM

in #tr6 years ago (edited)

SONSUZA KADAR SENİN OLABİLİRİM

gözlerinden okuyabiliyorum
görebiliyorum nehirlerin her sayfasını
yavaşça uzaklaşan annenin kucağındaki taşları
kafandaki güvercini papağanı
balıkları ve çiçekleri

anlaşılmaz bir şarkı oluyor değil mi bu
olsun
ben yine de görebiliyorum

bendeki korkuyu çekimserliği
bedenimdeki çizikleri
ellerimin kirini
gördüğüm kar tanesini
güzel çizimli saçları
kimi yarım bırakılmış
kimi sonradan tamamlanmış şiirleri
nuhun gemisinden inen çiftleri
o gemi senin avucuna konmadı mı ki
böyle çığlıklardasın

anlaşılmaz bir şarkı oluyor
olsun
ben yine de her bir notayı
her bir dizeyi görebiliyorum

iki kadın nuhun son konuşmasını beklemiyor
ve bir adam için defin malzemeleri hazırlanmış bile
bir kız çocuğu uzun bacalı evler inşa ediyor
bir oğlanın ise büsbütün fikirleri dışarılarda
kadınlardan biri bacak arsını parmaklıyor
tanrılar nuh için birkaç tane ay çiziyor gökyüzüne kıpkırmızı
ne geceler bilindik ne de kış manzaraları

anlaşılmıyor farkındayım
olsun
ben yine de kuzgunlara gelmiş
kine uğramış bir adam olmayı seviyorum
yine de gözyaşlarımı tutamıyorum
ben yine de sesimin titremesine izin veriyorum
olsun

Adem ŞAHİN- SEKTE-i US
@sahinadm

edd75278-cb14-464a-8ad3-df082a4d9541.jpg
Kaynak

Sort:  

Elinize sağlık hocam, güzel bir yazı olmuş.

Teşekkür ederim ustam. Gözlerine sağlık.

Bana biri gözyaşını anlat derse burayı okuyun diyebilirim "gözlerinden okuyabiliyorum
görebiliyorum nehirlerin her sayfasını"...
Yüreğine sağlık...

Göz yaşlarının değerindendir. Bakacak güzel ve samimi bir çift göz varsa her şey yalan olur o gözlerden başka.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sahinadm from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62932.98
ETH 3353.92
USDT 1.00
SBD 2.47