Sekte-i Us

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba.

Bu gün sana noktalama işaretlerinden olan (.) Nokta'dan bahsedeceğim.

Şu anda Sakal-ı Şerif anonsu yapılıyor. Erkekler için ziyarete açıkmış. Bayanlar içinse iki gün sonra ziyarete açılacakmış.

Yukarıdaki cümlelerde görüldüğü gibi nokta, cümlenin konuna sonur. Bir şeyler anlatmak istersin ya; anlatmak istediğini bitirdikten sonra kullanırsın. Veya bir şeyler yaşarsın, yaşadıkların bittikten sonra o yaşananların konuna nokta soyarsın. Bitmiştir artık!

Babaanneni düşün. Sen çocukken, delikanlıyken beraber pencereden izlediğiniz sokakları düşün. Yıllar boyunca...

Neden sonra babaannen öldüğünde artık o pencere, o sokak eski tadı vermiyor. Sen ölürsen babaannene de aynı şekilde tat vermeyecektir. Nokta o pencereye oturuşların, o sokakların, o muhabbetin konuna sonmuştur.

Mum.

Benim bazen vücudumun her yerinden ağızlar çıkıyor. Pis ağızlar. Kiminin dişleri çüpçürüktür. Kiminin hiç dişi yoktur. Öbürünün nefesi bok kokuyor. Başkasının dudakları yara bere içindedir. Bir başkası dilini uzatmış bir yerleri yalamak ister. Bütün bedenimde ağızlar. Ben de bunlardan kurtulmak için bir kuyuya çatı inşa ediyorum. Çatı bittikten sonra kuyuya atlıyorum ve o ağızların her birin konuna nokta sonuyorum.

Kuyudan dışarı çıkmaya çalışıyorum. Bir asılıyorum, iki asılıyorum; fakat nihayetsiz faydasızlık. Kuyu beni içine çekiyor. Kuyu beni içine çektikçe eteklerim oluşuyor. Sudan eteklerim oluyor. Eteklerim sudan. Bacaklarım, kollarım, memelerim oluyor. Kuyu beni bir kadına dönüştürüyor ve kafam, kafam bir yelkenli. Kadınım artık. Vücudumda konlarına noktaların sonduğu bir sürü ağız ve kafam yelkenli. Onun da konuna nokta sonuyorum.

Bazen oluyor bunlar.

schizophrenic-art.jpg
image

Sort:  

Noktasıyla virgülüyle ne de güzel soymuşsun konuna. Us'un zeval görmesin.

Yorumun için teşekkür ederim hocam; fakat benim konuma sondular. Sonra ben onların konuna sondum. Birbirimizin konuna sonup duruyoruz.

Ve bütün noktalar cümleleri terk eder gider...
-Sanatınız daim olsun hocam.

Sizin sanatınızın yanında buna sanat denmez efendim yanlış olmayın.

Hayranınız olduğumu biliniz.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 13 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Müteşekkirim efendim. :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sahinadm from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57298.55
ETH 3059.61
USDT 1.00
SBD 2.29