Sort:  

Siz Süper oldukça burada herşey süper dostum. 🙏👍✌

Steemit'in kralı.

Hocam nerde o kral, gördüğümüz yerde taşlayalım.

İyiler hiçbir zaman gerçek anlamda kendilerini beğenmezlermiş. Öyle diyorlar. :)

Demesinler hocam demesinler. Böyle diyerek, iyilerin kendini beğenme hakkını ellerinden alıyorlar.

İşte bizim isteğimizle olmuyor bu işler. Adamlar diyor valla.

Posted using Partiko Android

Hocam ben bir tepki görüyorum. Hikayeme giren Adem karakterini kıskanma söz konusu :)

Şaka bir yana baya iyiydi. Yani gülümsetmedi baya güldürdü :)

Yalan yok; Kıskanıyorum, hepinizi kıskanıyorum. Seviyorum bir de.

Eyvallah doktor.🙏

Gerçekten harikaydı. Gülmeye ihtiyaç duyuyordum @tahirozgen, teşekkür ederim.

Şükran 🙏🙏🙏

Ben de çok beğendim tüm karakterler yerine oturmuş taşımış rollerini. Baştan sona kadar bazı yerlerde sesli gülerek okuduğum mükemmel yazılarınızdan biriydi.
Emeğinize sağlık hocam. Powerpuff girls ekibi adına katkınız için teşekkür ederim.

Çok teşekkürler sevgili baycan. Powerpuff girls e müteşekkiriz. 🙏

Biz teşekkür ederiz hocam

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63010.40
ETH 3137.33
USDT 1.00
SBD 3.85