Sort:  

hak etmediğimize:)

haha Estağfirullah efendim. Eğlence çıkarıyorum bize işte. O kadar.

tebrik ediyorum, daha ne olsun🙆‍♀️

Teşekkür ederim. Siz @sahinadm'in dediklerine bakmayın. Çok çalışıyorum ben. Bu yüzden biraz övgüyü hak ediyorum. Tıpkı Deliliğe Övgü'de olduğu gibi değil mi @doctorbishop?

Aynı yüzyıllardır yaptığımız gibi :) her zamanki gibi çok adaletli konuştun

İnsanların güzel şeyleri kendi çıkarları için kirletmeleri kadar adi olamaz hiçbir şey.

Birisi adi mi dedi? Burnum çınladı kendimi burda buldum. Gıybet gıybet nereye kadar, rica ederim o kadar da adi olmayabilirim. Sadece Kendi şeylerimi güzel çıkarlar için kirletmiş olabilirim.

Hem insan olduğu mu da nereden çıkardınız?

Aaa bu olmadı işte! Nasıl olur da böyle bir şey duyarsın da beni haberdar etmezsin... Senden daha fazla kirletici olduğumu bildiğin halde... Hiç olmadı, hiç...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61938.24
ETH 2404.86
USDT 1.00
SBD 2.53