You are viewing a single comment's thread from:

RE: @gezi Projesi Hazırlık Aşamasında

in #tr6 years ago

Hadi bakalım. Hayırlı olsun. Gün geçtikçe daha güzel işlere imza atıyoruz. Güzelin güzelini de yapacağız. Teşekkürler @damla.

Ellerinden gelenin fazlasını yaparak Steemit'te herkese ulaşmaya çalışan @hosgeldin ekibine de müteşekkirim. Sevgiler. :)

Sort:  

Ben de sana teşekkür ederim her şey için :)

Rica ederim @damla. Teşekkürler. :)

Pardon teşekkürler karışmış. Sana da teşekkür ederim @edebiyat :))

Hmm tamam. Bu @partiko da iyi var. :))

Posted using Partiko Android

bence de hosgeldin ekibi çok şeker :))

Çok tatlılar değil mi oy oy yerim yerim… ıyhx
olmadı abi ben insan yemem ki. :)

Dokunur zaten, bu kadar fazla şeker insülin direncini de altüst eder.

sen en iyisi gezdiğin yerlerde yediğin makul şeyleri anlat gezi etiketini kullanarak.

ben çok gezdim abi
gözlerim kapalı ellerim ellerim açık
semaya yönelip duaya tutunacakken
altımdan saplanan ir kazıkla çok gezim ben

Benim dualarım hep spam kutusuna gitti.
Semaya yöneldiğimde çöp kutusu boşaltıldı kafamdan aşağı.
Gözlerim çok gezdi benim
bir de ellerim
Ben hiç gezmedim oysaki.

ben dua etmeye bile fırsat bulamadım
bir keresinde yine dua edecekken bir sürü palyaço saldırdı bana
sonra palyaçolar özür diledi gerçi
özür dilemeyi bilmek de erdemdir değil mi

Palyaçoların duaları çalındı çünkü
Nerede bir dua eden görseler
Saldırıyorlardı
Neyse ki erdemleri henüz çalınmamıştı.

Palyaçoların özürleri de çalınmamıştı
çalamamışlardı
çalabilseydiler işte o zaman dünya kötü bir yer olurdu ve ben belki de palyaço olurdum. Ama palyaçolar erdemsiz olamazlar. Bu yüzden ben palyaço olamadım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65668.23
ETH 2619.57
USDT 1.00
SBD 2.65