You are viewing a single comment's thread from:

RE: Şiir Seslendirmesi

in #tr6 years ago

:( Çok teşekkür ederim. Çok duygulandım. Bir başkasının, senin gibi yanımdan hiç gitmeyen birinin, sesinden dinlemek ayrıca sevindirdi.

Sort:  

Öyle güzel bir şiir yazmışsın ki @sahinadm dayanamadım. Normalde bu kadar cesaretli değilim. Ama bu sefer bunu yapmaya karar verdim... 😂

Posted using Partiko Android

Bence kendi şiirlerini de seslendirme zamanı geldi artık. :)

Posted using Partiko Android

Arkamda sen varsan yaparım... Nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama insana deli cesareti veriyorsun. ☺

Posted using Partiko Android

Bana çekici olmayan bir deli göster tımarhaneye yatayım. :))

Posted using Partiko Android

Al işte . Tam da bundan söz ediyorum. 😀Keşke bir kaç tane de normal arkadaşım olsaydı.

Posted using Partiko Android

Yok mu? :) @sudefteri var, @damla, @baycan var. @tahirozgen'den kendime yakın hissettiğim için şüpheyilim. :))

Posted using Partiko Android

Ortalık karışacak galiba. 😀Ben şiirimle gündemde olmak istiyorum. Lütfen 😀😀

Posted using Partiko Android

Ben bir şey yapmadım :))

Posted using Partiko Android

tahirozgen den ben de şüpheliyim sanki. :))

Kuşlar yüzünden. Benimki de votka ve @damla'lar yüzünden. :))

Posted using Partiko Android

ortam güzelmiş kaçırmışım:)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58986.04
ETH 2580.24
USDT 1.00
SBD 2.53