You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemitde ki türk kullanıcıların gelişimine önem vermeliyiz [Cointurk 25. Projesi] [tekin7 #1962]

in #tr6 years ago (edited)

Selamlar. Sevgili @excaliburr ile ilk tanışmamız aynen yukarıda anlattığı gibi oldu. Kendisiyle #cointurk projelerinde yer alacağım için mutluluk duyuyorum.

Her şeyden evvel bizim bu platformda sosyolojik olarak varlık gösterebilmemiz için birlikte hareket etmemiz gerektiğinin farkına varmış bir birey olarak gerek kendi çabalarımla post post dolaşarak gerekse Steemit Türk toplulukları ile birlikte hareket ederek elimi taşın altına koymaya karar verdim.

Tam da o anlardan birinde @excaliburr ile karşılaştım. Meramını dile getirdi ve benim kabul etmemem ne mümkün. Hemen bana gösterdiği ve kendi söylediği şekilde katılım sağladım.

Daha güzel günlerde yine ele ele olacağımızdan eminim.

Söylemeden geçemeyeceğim bir konu var. Benim uzmanlık alanım Edebiyat ve edebiyat ürünleridir; fakat geleneksel ve kripto para piyasalarında alım satım yaptığım için kendimi grafik analizi konusunda da geliştirmek zorunda hissettim ve çalışmalara başladım. Değerli bir hocamla beraber bildiklerimizi zarara uğramış insanların zarardan kurtulmalarına yardımcı olmak münasebetiyle anlatıyoruz. Profilimde edebiyatla ilgili konular dışında grafik analizleri de görebilirsiniz.

Ayrıca yorum fazlalığının #tr etiketinin üst basamaklara çıkma şartlarından biri olduğunu bildiğim için bir de yorum soruları sorarak insanları postların altına yorum yapmaya teşvik etmeye çalışacağım bir etkinlik üzerinde çalışıyorum. Bunun için desteğe ihtiyacım olduğunu sanırım söylemeye gerek yoktur. :) Umarım başarılı oluruz.

Sevgiler, hürmetler, başarılar.

Sort:  

Sizlere steemit yolculuğunuzda başarılar diliyorum daha alacak çok fazla yolumuz var.

Teşekkür ederim yorumlarınız ve düşünceleriniz için

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57742.49
ETH 3102.18
USDT 1.00
SBD 2.39