You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #6

in #tr5 years ago

Hiç şaşırmadım; fakat çok anlamadım. İnsanlar nasıl oluyor da hem seni öldürme isteği ile dolabiliyor, hem de en sevdikleri yazar sen olabiliyorsun? Acaba bu işin berberlerle ilgisi var mı diye düşünmeden edemiyorum... Bir berber bir berbere ne diyebilir seni sevmeleri için insanların?

Sort:  

Ben de hiç anlamadığına çok şaşırmadım. Çünkü ben de çok anlayarak hiç şaşırıyorum bu duruma. Bence bu işin berberlerle bir ilgisi olmamıştır. Bir berber bir berbere en fazla bre berber gel beraber bira fabrikasında birdirbir oynayarak bir anlığına birader olalım demiş olabilir. Bir berber de buna cevaben; birader birara da beraber bir binanın krokisini çıkarsak ya diye söylenmiş olabilir. Burada benimle ilgili ya da ilgisiz hiçbir hikaye barınmıyor. Öyleyse biz yoğurdu sarımsaklasak da sarımlsaklamasak da, o yoğurt bizim yoğurdumuzdur.

Bunu baş ağrılarına sormak lazım o halde. Eğer bir baş ağrısı ile bir baş sarımsak bir arada bir berberde traş olabiliyorlarsa demektir ki yoğurt sarımsaklıdır ve bizimdir. Eğer bir baş ağrısı ile oturup çay eşliğinde şiir okuyabiliyorsan da yoğurt sarımsaklı ve bizimdir. Bizimse zaten saklamaya da gerek yoktur.

Sonuçta bir biti alıp ateşe atarsan bir yanığı olur. Bazen bitler de aşık olabilirler. Kavrula kavrula aşık olabilirler. Bu çok normal!

Şimdi şu da var tabii; ateşe attığın bitin yanmasına eyvallah ama ateşi unutmamak lazım. Bir bit ateşe atıldıysa, o ateş artık bitlenmiştir. Tez elden bir berbere gidip saçlarını kestirmesi gerekir ki bitlerinden arınabilsin. Saçlarını kestiren ateşin başına güneş geçebilir, bu da baş ağrısına sebebiyet verebilir. Baş ağrısıyla dolaşan ateş eğer şiir yazabiliyorsa, bite aşık olmuş demektir. Bit de ona aşıksa zaten bize bu ilişkiyi onaylamak düşer.

O zaman bir baş sarımsağın bana verdiği yetkiye dayanarak bit ve ateşi baş ağrısı ilan ediyorum.

Posted using Partiko Android

Bit, Berber, sarımsaklı yoğurt, aşk, baş ağrısı, hepsini harika harmanlamışsınız yorumlarda, benim de harmanlayasım geldi 😊

Sakla samanı, gün doğmadan neler doğar,
üzüm yüz yüze baka baka kızarır,

Bir berber bir berbere, başım çok ağrıyor, şu yoğurdu sarımlasak mı yoksa sarımlamasak mı diye sormuş, berber de ona sarımsak hem baş ağrısını alır, hem bitlerle aşk yaşamanı engeller, başına sarımsaklı yoğurt sür ve bir ay beklet demiş 😃

Posted using Partiko Android

😃😃 bu sarımsağı yoğurda bansak da mı yesek , bandanayla mı yesek? Sorusunun cevabını buldum. Sarımsağı yoğurda banıp bir bandana üzerine sürerek başımıza bağlamamız gerekiyormuş.

Halk içerisinde de buna "başı bağlanmak" deniyormuş. Birinin başı bağlıysa, başı sarımsak kokuyordur demekmiş. Sarımsak kokanın da gönül işlerinde işi rast gitmeyeceğinden, onun başı bağlı diyerek devre dışı olacağını ifade etmiş olurlarmış.😃

Süper 👏👏👏👏😀

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64060.81
ETH 3129.62
USDT 1.00
SBD 4.17