You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Kovboy Hikayesi

in #tr5 years ago

Ben bilmek istemiyorum. Bilmek istemeyişlerimle ben, toplasan hepi topu bir buçuk metre ederiz. Bazen metrelerce uzayan bilmek istemeyeyişlerim bu gün nedense kısacık kaldı. Yemin edebilirim ki bir akşam bana da garip adamlar saldırıyordu ve içimden geçiyorlardı. İstersem anlatabilirim; ama istemiyorum şu an. Sen de sorma. Bilmezsen de olur.

Sort:  

Bilmesek de olabilecek kadar kısa olan bu hayatta; bilmek istemeyişlerinin kısacık kalması aslında senin bilmek istemediklerini tam olarak bilememenden kaynaklanıyor olabilir. Bilemiyorum. Bilmese m de olur.

Sana saldıran garip adamlar da belki sana saldırdıklarını bilmiyorlardır ve onlar da bilmeseler de olur. Ama sen anlatmak istersen eğer bir gün tüm saldırışları, bir post kadar yakınsın tüm bilemiyişlere.

Steemiana sormuşlar; Neden bu steem yükselmiyor diye.
Ye postum ye demiş. ✌

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71