AD ASKARDAS- Sekte-i Us

in #tr6 years ago

NE DASKAR AD ASKARDAS



Çok üzgünüm. Yorgun ve yitik bir sevdadan geliyorum. Akşamüstü. Gökler kıpkırmızıyken tanrı, alıyor fırçasını eline; sevdamızı siyaha boyuyor ve ben, çok üzgünüm. Yorgun, yitik ve simsiyah bir sevdadan geliyorum.

Karanlık öylesine derin ve hasta ki duvar köşelerine sığınmış çıplak kadınlar, üzüntüden kedileşmişler. Bazen ben de kadın oluyorum ve bazen de kedileşiyorum. Kedileşmek, bazen pütürlü bir cesetle sevişmek gibi bir şey oluyor.

@sahinadm Sekte-i Us

Sort:  

Belki de sevdanın siyahı makbuldür. Cayır cayır yanan kalplerin rengidir siyah ve belki kimse o kadar sevdaya cesaret edemiyordur. Toprağı kazan kadınlar kedilerden rol çalmayı bıraksınlar .

ardında binlerce kapkara sevda olan bir kapıyım
açarsan dökülüveririm
ezilmezsin fakat
üzülürsün

açmazsan beni
farkına varamazsın hasta ruhlu sevdaların
cesur kedilerin
hırsız kadınların
kavgacı tanrıların
rın rın rın

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72