Sort:  

Konseptimiz harika...😊

Çiçekler de son anda eklendi güzelleştirdi :D

Aynen. O ciceklerin kokusu da cok guzel. Çicek kokusu eşliginde kahve keyfi... cok iyi

Fala da bakamadan yıkadık ama olsun :D

Çiçekmiymiş onlar :D ben onları küçük kuru sarı üzüm sandımmıştım :D çok özür dilerim

Sivasın dağlarından gelen (mezarlıktan :D) çiçekler onlar :D

Bugün kahve günü madem herşey adetine uygun olmalı. Fal baktınız mı

Fal bakamadık yaa artık bi dahakine :D bakamazsak fotosunu çekip sana yollarım sen bakarsın :D

Emin ol şekillerle gerçek hayatta aram ne kadar iyiyse kahvede bir okadar kötü. Bulabildiğim şeyler yollar ve hayvanlardan ibaret. Elimdeki her bardak hayvanat bahçesine dönüşüyor adeta.

ahahaha :D olsun canım sen ne görürsen onu salla :D

Hem hayvanlar da görmeye değer ama normalde görmediğimiz hayvanlar göster bize kedi köpek oldu tüm sokaklar :D

Baş üstüne A'dan Z'ye seç beğen al :))

otantik yada amazon hayvanları falan çıksın falımızda :D

Ovvv uzak oldu bunlar. Fala bakmadan önce bi araştırma yapsam iyi olacak

Afiyet olsun...

Afiyet olsun.

Amin Cümlemize :)

Teşekkürler , fincansız içilmez bu meret :))

ama sen çok fena sın ya :) hani bize
hadi beni geçtim burda @by-yesilbag var ona ikram eder insan :)

Kankalar adresi yollayın kargoluyorum hemen :D @by-yesilbag kardeşime bir cezve yetmez aşure tenceresiyle pişiriyorum birazdan :D

sen bana ısmarladınmı ki pis pinti herif :) bir de millete diyor hani bize dıye :) hani kardeştik @by-yesilbag

Steemitten kazandıklarıyla kahve ısmarlayacak belki :P

:D burdan kazandığımı burda yiycem :D ama içmiycem :D o yüzden kahve yok :D

Afiyet olsun, güzel bir konsept olmuş.

Biraz eksik ama sizlerle paylaşınca daha güzel oldu :))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62264.03
ETH 2431.11
USDT 1.00
SBD 2.50