You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #6: Damla

in #tr5 years ago

Başlığı görünce dedim ki heh şimdi gizem perdesi aralanıyor, öğrense öğrense sudefteri öğrenir artık dedim... Dedim ama yine hevesim kursağımda kaldı.. Bukadar uzun bir yazıda yine bukadar gizemli olmayı nasıl başardın acaba ^^ Ava giderken avlanmak buna denir işte! Öyle herkesle röportaj yaparken böyle yakalarla insanı işte hehe :D

Çok güzel bir röportaj olmuş gerçekten eline sağlık @sudefteri

Sort:  

Aynen bu deyim tam uymuş. Ava giderken @sudefteri tarafından avlanmış oldum :)

Ben tüm soruları cevapladım aslında kendi adıma. Herkes her şeyi öğrendi gibi geliyor hatta :))

biraz öyle oldu ama napalım ava giden avlanır demişler di mi:p

insan anonim olunca gerçekten her şeyi söylemiş, hiçbir şey gizli kalmamış gibi hissediyor:)
ama öyle değil hâlâ gizemini koruyorsun @damla :)

teşekkür ederim beğenmene sevindim @ruen ^^

@damla'ya göre herkes her şeyi öğrendi gibi geliyor ama yine de o gizem perdesi aralanmış değil; belki sadece hafiften bir ışık yansıdı o kadar:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61588.80
ETH 3006.18
USDT 1.00
SBD 3.64