You are viewing a single comment's thread from:

RE: SONBAHAR HÜZNÜN BAŞKENTİ

in #tr7 years ago

Çok güzel kareler. İlk fotoğraftaki gibi kışın yaklaşmasıyla birlikte orman tabanını kaplayan yapraklar en sevdiğim manzaralardan biri. Özellikle Belgrad ormanında valide sultan göleti kenarında yaptığım yürüyüşler ^^ Umarım sonuçlarından mutlu olacağın kararlar verirsin. Kazanınca kazandım, kaybedince öğrendim demeli insan.

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.32
JST 0.082
BTC 60235.88
ETH 1578.52
USDT 1.00
SBD 0.42