Secim mi ne secimi? Turkish

in #tr6 years ago

Önsöz:
Öncelikle söylemek istiyorumki 41 yasindayim ve bu güne kadar hic bir secimde Oy kullanmadim.
Bunun en büyük avantaji tarafiz olabilmek ve bence yorumcular ve yazicilar hep tarafsiz olmalilar.

Secim 2015.Jpeg

(Sayilar kaba toparlanmistir)
Son secimlere bakacak olursak Türkiye Halkinin 49% si AKP ye oy vermis. Sag Kanadi MHP ise 11 %. BBP yi saymiyorum bilen.
Toplam 60%

CHP 25%
HDP 10%
Digerleri 5%

Toplam 40%

Tabiki simdi 6 aday var ve bende etrafimdaki sesleri dinliyorum ve en cok duydugum isim Meral Aksener.
Ve tabiki arastirmalar yaptim. Kisa kesecem sonuc bu:
Meral in Ailesi hep CHP taraftariydi Kocasinin Ailesi Komünist
Meral MHP den önce kovuldu sonra sol gösterisi yapti.
Yani Kisaca Basa gecmek icin her yolu dener oldu.
Hani bir Firmayi ele gecirmek icin arayip da bulamadiniz insan. Yalniz Devlet Firma degil yani her Zaman kar ugruna yönetemesiniz.

Bana göre sonucta Ne Olacak.
Meral Aksener R.T.Erdogan a en cok oy alan Rakip olacak. Meral Aksenerin adayligi CHP/ VP/ ve SP oylarindan edecek ve onlarin birdaha kalkamaz hale getirecek.

Demirtas a es görülmesi onunda sonu olacagini saniyorum

Erdogan ecelile ölmesse Matematik Prof. olmaya gerek yok

Yeni eski Türkiye Cumurbaskani hayirli olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60787.79
ETH 3242.30
USDT 1.00
SBD 2.46