BENİ TANI

in #tr7 years ago

Selam Steem,

Fantezi dünyamın kapılarını sizler için aralıyorum. Yazacağım küçük kesitleri okudukça kapıyı aç da içeri girelim diyeceksiniz, sizlere “hayır” demek yerine “belki bir gün“diyeceğim. İnsanlara umut vermeyi severim, optimizm gemisi battığında filikalardan görülebilecek en güzel manzara geminin pruvasından “belki batmaz aq” diye bağırarak el sallayışım olacaktır.Bağırmak güzeldir, Polyanna eski sevgilimdir. Neden mi ayrıldık? Belki birgün anlatırım.

Hakkımdaki temel ve en az klasik edebiyat kadar sıkıcı bilgileri bir çırpıda yazıp sizi kurtaracağım, adım Görkem, 24 yaşındayım, makine mühendisiyim. Kısa boyuna rağmen basketbolu, kötü sesine rağmen müziği tercih etmiş biriyim. Birşey hakkında her şeyi bildiğim de olur, her şey hakkında birşeyi bildiğim de. Buradaki “şey” ‘lerin belirleyeni her zaman ben olacağım için neyi bilip neyi bilmediğimi asla bilemeyeceksiniz. Bilmeniz gereken tek şey bu üslupla okuyucu kazanamayacağınızdır. Ben bir şekilde kazanacağım, ama sizlerin çiçek böcek fotoğrafları paylaşıp dünyaya mutluluk saçarken unuttuğu bir şey var ki o da optimistlerin de ağladığıdır. Hem de mutluluktan değil! Nerden mi biliyorum ? hahaha
1962645_610924258988815_291137965_n.jpg

STEEEEEEM!
Aynı dünyada yaşıyoruz fakat beni aşağıya çeken sadece yerçekimi değil. Eminim bazılarınız birşeylerin ayaklarınızdan tutup sizi aşağı çektiğini hissediyorsunuzdur, öyleyse şanslısınız çünkü ben bunu taşşaklarımda hissediyorum. Türkiye’de yaşamanın zorluklarından ilerde bahsedeceğim, hem de en liberal şehirlerinden biri olan Eskişehir’de yaşarken bahsedeceğim. Bunun için duyu ötesi algılarımı ve açılıp kapanmaktan yalama olmuş empati çakramı kullanıyorum. Neden mi yalama oldu? Çünkü sürekli açıkken hayattan zevk almak zor, kapattığımda karşılaştığım vicdan kuşatmasına direnmek daha zor. Sormamıştınız ama “nasıl bipolar olunur?” sorusunun cevabını verdim az önce. Bipolar mıyım? Hahah

Aslında buraya sadece sarhoşken yazmayı düşünüyordum. Şu an sarhoş muyum? Hayır. Çünkü sarhoş olmamı sağlayacak alkol miktarı çok da fazla olmamasına rağmen benim o miktar alkola sahip olmamı sağlayacak para miktarı gerçekten çok fazla. Aslında çok fazla değil ama işsizken giderlerinizin gelirlerinizden… İşsizseniz geliriniz olmaz, bu yüzden seksi kalçalara sahipseniz becerilmek üzere pantolonunuzu ya da çoktan becerilmiş giderlerinizi –minimuma- indirirsiniz. Şu an, gelirimiz olmadan nasıl giderimiz olabilir diye soruyorsunuz biliyorum, minimalize edilmiş gidere becerilmeden nasıl ulaşacağınızı öğrenmek istiyorsunuz. Bu yüzden buradayım sevgili padawan’larım. Bu bağlamda becerilmeyi tercih edecek olanlarınızı da düşündüm ve eminim onları düşünen sadece ben değilim. Evet pislik, sen de düşündün.
ŞEREFE!

not: Hayır Polyanna'dan değil.

Sort:  

Welcome to Steem @richyreich I have sent you a tip

Welcome to Steemit @richyreich . Nice post, i will follow your account, please follow me at @khunfarang

Welcome to Steemit, @richyreich!

Hope you enjoy being here!

This message was written by my introduceyourself bot.

Welcome to Steemit @richyreich!
I'm a bot-helper, and I'm created to help. Congratulations on the registration on Steem - you really like it here! If you like me, make an upvote of my comment and follow me. Your upvote will allow you to give more money to new users, such as you. Let's make Steem better together!
I follow you, and to get more upvote and resteem - follow me!
All the money I earn will be donated to charity.
Steem on!

welcome canim kazancin bol olsun :D

hahah dükkanı açtım çaya bekliyorum :D

Hosgeldiniz

@steemit-turkey sizi takibe aldi.

Steemit-Turkeyin blogu üzerinden diger Türk üyelerle temasa gecebilirisiniz.

Sorulariniz olursa:

>>> Türkçe Steemit Kullanım Rehberi <<<

Sizi Discord Chat platformunada bekliyoruz

>>> Steemit Türkiye Discord Chat Plattformu <<<

Saygilarimla

Merhaba görkem, steemite hosgeldin. Iyi kotu gibi yorumlarin disinda orjinal bir blog olacakmis gibi geliyor. Orjinal iyidir. :)

Hoşbulduk dostum, teşekkürler! Lütfen beni yorumlarımla sev olur mu? Ben de orijinalin iyi olduğunu ve orijinali desteklemeyi düşünüyorum. Sağlıcakla :)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66551.16
ETH 3591.60
USDT 1.00
SBD 2.97