Yine Maganda Kurşunu!

in #tr6 years ago

Yine bir maganda kurşunu vakası. Gaziantep'te 11 yaşında bir çocuk televizyon izlerken nereden geldiği belli olmayan bir maganda kurşunu ile başından yaralandı ve hayati tehlikesi devam ediyor...

Maalesef halkımızın silahlanmasında korkutucu düzeyde artış gözlemliyorum ve şehir magandaları umarsızca can almaya devam ediyor. Her an nereden geldiği belli olamayan bir kurşunun hedefi olabiliriz. Çocuklarımız pisipisine bir şehir magandasının silah atma zevki için hayatlarını kaybediyor.

Darbe kalkışmasından sonra halkın silahlanmasına müsaade edildiğini ve yeterli denetimin olmadığını gözlemliyorum. İnternet üzerinden yapılan alışverişle kolaylıkla silah alabilmek mümkün maalesef. 

Zaten ekonomisi ve psikolojisi çok bozuk bir halk olduğumuz için silahlanmada ki bu artışı çok tehlikeli görüyorum. 

Silahlar düğünlerde patlıyor, maçlardan sonra patlıyor, kutlamalarda patlıyor. Bu silahlar şehir içinde, yerleşim yerlerinde, çevrede ailelerin yaşadığı binalar varken kontrolsüzce patlıyor ve maalesef ki çok üzücü sonuçlar doğuruyor.

En son Başkanlık ve Milletvekili seçimi olduğu günün gecesinde adeta savaş çıktı zannettim. Vatandaşların elinde öyle tabanca falan değil uzun namlulu otomatik silahlar vardı ve taramalı şekilde silah sıkıyorlardı. Sokaklarda sanki büyük çete savaşları vardı. Çok ürkütücü bir görüntüydü ve maalesef kolluk kuvvetlerince hiç bir müdahale ve denetim yoktu...



Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61243.73
ETH 2974.21
USDT 1.00
SBD 3.69