You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ülkeye Dair Umutları Yeşertmek(!)

in #tr6 years ago

Haklısınız, Milliyetçilik = asmak, kesmek sanılıyor. Milletini yüceltmek için çalışmak olarak algılansa farklı olacak. Mevcut Dünya koşullarında mecburen Milliyetçi olmak zorundayız, katılıyorum ama benim hayalim İnsancılık. Din, dil, ırk, milliyet, cinsiyet vs. hiç bir ayrım olmaksızın İnsanlığın yararı için çaba sarfetmek. Eninde sonunda o günlere gelinecek elbette ama çok da yakın görünmüyor. Zira şu an hala menfaat için her türlü katliam yapar halde insanlık.

Sort:  

Çok keskin çizgiler ile ayrıldı insanlar. Üstelik gitgide de ayrılıyor. Yani sonunda insancılık görmüyorum ben. Olmasını sonsuz isterdim.

Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68548.71
ETH 3847.93
USDT 1.00
SBD 3.73