Herkese Ücretsiz 20.000 BCN

in #tr6 years ago

Binance, Okex, Poloniex, HitBTC gibi büyük borsalarda işlem gören Bytecoin airdobuna katılan herkese 20.000 BCN. dağıtıyor. 

Katılmanız için yapmanız gerekenler çok basit. 

 - Önce buraya tıklayarak BYTECOIN OFFICIAL BOT telegram kanalına katılın.

 - e-mail adresinizi ve MY ETHER WALLET adresinizi kayıt ettirin.

 - Resmi Telegram kanalına katılın.

 - Hepsi bu kadar. Status'a tıkladığınızda 20.000 BCN. görünmesi lazım.

 - Referans linkinizi de alıp BCN kazanmaya devam edebilirsiniz.



Sort:  

My ether wallet cuzdan mi indiriyoruz. Yoksa siteye uye mi oluyoruz.?

web cüzdanı kullanabilirsiniz. https://www.myetherwallet.com

Cüzdan oluşturdum sanırım da. Bu telegram bot a kayıt yapamadım gibi. Mail i yazıyorum birşeyler yazıyor. Adress i yazıyorum kaydetmedi sanırım :))

Sayın @alkmaar, airdropun scam olduğu söyleniyor. İstemeden faydalı olmak maksadıyla alet olup sizleri zahmete soktum. Kusura bakmayın, çok özür dilerim.

Kaç dolarlık token veriyor

20.000 token veriyor. 50-60 dolar yapıyor sanırım.

katıldım :) ama ne zaman cüzdana gelecek tam kavrayamadım :)

Scam olduğu söyleniyor. Faydalı olmak maksadıyla paylaşıp istemeden yanılttıysam kusura bakmayın, özür dilerim.

Eyvallah hocam sıkıntı yok :))

Çok teşekkürler, aldık,

Hayırlı olsun.

Sayın @korkmaz, airdropun scam olduğu söylentisi var. Muhtemelen gelmiycek. Faydalı olmak için istemeden alet oldum ve sizleri de zahmete soktum. Özür dilerim, kusura bakmayın.

scam diyorlar hocam

Bir haber sitesinde görüp iyi araştırmadan paylaştım. ETH adres istemesinden şüphelenmem gerekirdi. Bytecoin'in kendi blockchaini var. Jeton şimdi düşüyor. İyi niyetle faydalı olmak maksadıyla yanılttığım dostlardan özür dilerim. Katılmayın arkadaşlar.

Bi sıkıntı var.Resmi sitede öyle yazıyor.

Galiba airdrop scammiş. Kusura bakmayın faydalı olmak maksadıyla paylaşıp alet oldum. Çok özür dilerim.

Bazen böyle olabiliyor.Sorun değil.

Katıldım teşekkür ederim.

Scam olduğu söylentisi var. İyi niyetle faydalı olmak maksadıyla paylaştım. Kusura bakmayın. İstemeden yanıltıp zahmete soktum. Özür dilerim.

Sorun yok sonuçta bedava birşeylere katılıyoruz, kaybedecek bir şeyimiz yok yani :)

Congratulations @rgirgin! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61482.47
ETH 2990.09
USDT 1.00
SBD 3.67