Dogecoin 4 years old. ( Dogecoin 4 yaşında)

in #tr7 years ago

Başlangıçta espriler nedeniyle bırakılan ve daha sonra herkesin favorisine dönüşen Dogecoin, 4cü yaşını kutluyor. Kripto pazarını yakından izleyen çoğu kullanıcı, Dogecoin'e özel bir ilgi gösteriyor. Bu yazıda size Dogecoin'in 4 yıllık geçmişinden bahsedeceğim.
Dogecoin 6 Aralık 2013'te kuruldu. Dogecoin ile ilgili daha fazla bilgiyi dogechain.info adresinde bulabilirsiniz. Dogecoin aslında Jackson Palmer ve Billy Markus'un esprileri tarafından yaratılmış bir koin'iydi. Madenciliğ ödülleri o kadar büyüktü ki kimse ciddiye almıyordu. Dogecoin "Ben bir şakayam" diye bağırıyordu. Fakat bugün bu tutum tamamen değişti. Gerçek para birimi oldu.

dogecoin_faucet_cover_02 (1).jpg

Basit bir şakadan büyük bir aile haline gelen Dogecoin.

Dogecoin'in bu kadar başarılı olmasının nedeni kullanıcıların ve yönetimin görmezden gelinmesidir. Dogecoin, piyasa değeri açısından coinmarketcapda 38. oldu.

doge 1.jpg

Dogecoin 400 den fazla borsalarda işlem görüyor.

2.jpg

Dogecoin kullanıcılar bir çok projelerde iştirak etdiler. Soçi Olimpiyatlarına katılmak için Jamaikalı kayakçılar için para toplandı. Kuruluşun yapmış olduğu en önemli şey, John Way'ın yarışçı tarafından kullanıldığı 98 NASCAR aracının sponsorluğunu yapmıştır.

original-300x169.jpg

image sourge : google
kaynak: kripto.az, coinmarketcap.

Sort:  

bende de 22000 adet var bekliyoruz bir dolar olsa bile yine güzel kazanç sağlar.
Paylaşım için teşekkürler.

ben teşekkür ederim. yakında olucağını sanıyorum.

Ummadık taş,baş yarar hesabı. :) Tebrikler güzel ve farkındalığı ön plana çıkaran içerik.

Aynen öyle, teşekkür ederim. Ben dogecoinin geleceğde iyi yerlere geleceğine inanıyorum.

Daha bu sabah 200$ falan alıp köşeye atsam mı diye düşünüyordum.

bence atın, zamanı gelecek iyi yerlere çıkacak.

20 sat altı, herzaman alınır, rahat 2x, 3x yapınca satılır, çok ekmeğini yedim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63578.99
ETH 2611.82
USDT 1.00
SBD 2.85