Coinmarketcap ve alt coinler.

in #tr7 years ago

Her gün hepimiz coinmarketcap.com sitesini bir kaç defa ziyaret ediyorus.

b95c6e84-3050-4f83-9077-c4f1e243b124.jpg

Her defasında bitcoin, ethereum, litecoin ve diger pahalı coinlere bakmanıza gerek yok. Kiçik sermaye ile uzun vadeli yatırım etmek isteyenlere sadece aşağıdakı coinlere dikkat etmelerini tavsiya ederdim.

coin-market-cap-inceleme.jpg

Benim favorim- Dogecoin

Dogecoin

Screenshot_2017-12-13-05-49-57.png

Bytecoin

Screenshot_2017-12-13-06-12-13.png

Siacoin

Screenshot_2017-12-13-05-50-51.png

Stellar XLM

Screenshot_2017-12-13-05-51-40.png

NEM

Screenshot_2017-12-13-05-52-14.png

image source: google
kaynak: coinmarketcap.com

Sort:  

coinmarketcap'a günde 1 defa yada 2 günde bir defa bakarım. senin dediklerine katılmıyorum büyük yada küçük yatırımcı bitcoin ve litecoin'den başka coin'e yatırım yaparsa o dakikada zarar etmeye başlar. alt coin'lerin bir çoğu network şirketidir, parayı vurunca fiyat dibe vuracaktır. Altcoinlere nasıl yatırım yapılır diye sorarsan eğer anlık yatırım için uygun ama onuda nerden alıp nerden satacağını ve bitcoin'in fiyatını çok iyi takip etmelisin, çok konuştum biliyorum on tanesi hariç geri kalan altcoinlere yatırım yapmaya şiddetle karşı çıkıyorum.

haklı ola bilirsiniz, bitcoin, ethereum, litecoin ile işim yok. ben saydıklarından her birinden 10.000 alsan hec bi şey kayb etmersin. bir gün deyer kazanacaq. ben bu düşüncedeyim. ben de litecoinin 2 dolar olan vakitlerini gördüm. bügün 300 dolardı.

sizin açıklamada güzel, gelecek vaat edenleri yakalaması gerekir destekçisi var sponsoru var mı çıkış amacı nedir? nerelerde kullanılır bunları araştırması gerekir, asıl demek istediğim bitcoin cinsinden değer kaybeden benim için faydalı bir yatırım demek değildir. omg ilk çıktığı gün yakaladım ama sabırsız geldik bunun gibi mesela.

tavsiye için teşekkürler :)

ben teşekkür ederim.

Bilgi ucun cox sagol)

sen sag ol, Rüfət.

This post has received a 0.78 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by revan746 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62907.73
ETH 2531.30
USDT 1.00
SBD 2.62