Bitcoin and Ethereum

in #tr6 years ago

** 2017 yılına inanılmaz derecede etkileyen Bitcoin, tüm beklentileri aştı. Sonuç olarak, analistler yeni tahminler yapmak zorunda kalıyorlar. Yeni öngörülerden biri milyarder yatırımcı Mike Novogratz idi.
725_Ly9jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS9zdG9yYWdlL3VwbG9hZHMvdmlldy9mMGFhZWVhMzQ4MjJmZWY0MTViOTAxMjU1MWFkMDg3Yy5qcGc.jpg

Novogratz'a göre Bitcoin'in 2017'deki macerası henüz bitmedi ve yılın sonunda fiyatı 10.000 dolara yükseliş edecek.

Mike Novogratz uzun süredir Bitcoin'i destekliyor. Geçtiğimiz ay CNN ile yaptığı röportajda, Bitcoin'in fiyatının Nisan 2018'de 10.000 dolara ulaştığına şaşırmamak gerektiğini söyledi.

"Bence bu yıl Bitcoin'in 10.000 doları tamamlanacak.
Generic-Ethereum-Price-chart-going-up3.jpg

Yine yıl sonunda Ethereum'un 500 dolara ulaşacağını düşünüyorum. "
2017 Bitcoin yılı gibi tarihe keçdi, ancak Novogratz Ethereum'un payını alacağını düşünüyor:

"Son birkaç günde, Ethereum harekete geçmeye başladı. Bu yüzden yakında yeni bir zirveye ulaşacağını düşünüyorum. Ethereum'un eksosisteminde olumlu şeyler oluyor. " **

Sort:  

kimse EOS dan bahsetmiyor varsa yoksa bitcoin

Abi, Eos hangi borsalarda var?

Abi, gözüm tutmayıb Eosu))

Augur alacaktım içinde ugur var diye vazgeçtim EOS aldım Augur %13 arttı EOS %5 arttı şimdi %5 kardan bozdurup eteryum alacam bu sefer ben aldım diye artmaz EOS artar :)

Augur da ugur mantığını sevdim))

Ethereum is not able to beat Bitcoin but maybe they clash in future.

war has started

Hmm yes but too differences in heights of both prices.

@ugurarslanboga hala alamadınmı eos naptın @revan746 bencede 10bın doları asacak eth ye bellı olmaz ama :D

Güney Kore Ethereum al satına iyi paralar yatırıp, fiyatlar baya yükselecek.

aldım sattım sonra tekrar aldım şimdi arttı satayım mı diye düşünüyorum

kafana gore takıl basgan btc candır gerısı heyecan :))

Abi, dogecoini de unutmayın derim

bitfinexte btc penceresi kıpkırmızı millet deli gibi btc satıyor eteryum penceresi yemyeşil herkes eteryuma geçiyor eteryum 417 de şu an 410 altına düşünce alacam

Alma abi, beklemekde fayda var, ethereum yeniden 350$ düşücek, gözle bir az sabr

360 dan al diye emir verecem istediğim fiyata çıksın eos satış verdim şu an 1.93 de 2.5 olmasını bekliyorum 2 yi geçtimi yukarı doğru çıkıyor

Bütün altcoinler yükselişde sabaha eniş olacaq

bize göre akşam amerikaya göre şu an sabah gün ile ilgili değil yükseliş alçalış bitcoin sakinse para altcoinlere dağılıyor bitcoin hareketlenirse alt coinler anında satılıp bitcoine geçiliyor

Bura qeder yaxşı gelib axrı yaxşı olsun)))

Ethereum dan fazla bisey beklemeyin. Ltc dash zcash kazandirir. Btc nin yeri ayri tabiki de kalp damar sinir sters panik atak andsiyete bozuklugu gibi hastaliklariniz varsa ltc den baskasina asla yatirim yapmayin surekli takip etmeyin borsa isi insanlarin sagligini ciddi derece de bozar. Ozellikle ritim bozuklugu olan arkadaslar uzak dursun. Tesekkur ederim.

ben teşekkür ederim))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63410.49
ETH 3058.61
USDT 1.00
SBD 3.99