En Mutlu Günüm, Gecem..

in #tr7 years ago

Aslında böyle şeyler anlatmaktan pek hoşlanmam çünkü hep nazar değeceğine inanırım. Ama o günümün bir yerlerde kalıcı olmasını istedim çünkü 24 yıllık hayatımda yaşadığım en güzel gündü ve aldığım ilk sürprizdi.. O günden tam 1 yıl önce hayatıma bir adam girdi ve girdiği gün anladım o yıllar boyunca, ömrümün sonuna kadar benimle olacaktı; yol arkadaşım olacaktı..

Aslında kendisi romantik birisi değildir; özel günlere de çok anlam affetmediğini söylemişti bana ama o gün benim için çok romantik ve bir o kadar da huzurlu geçmişti.. Günler öncesinden yapmış planını hatta baş başa otururken bir arkadaşını arattırdı; o da planın içindeymiş. Arkadaşı dedi ki iş için Seferihisar Sığacık’a gideceğim, sen de gelsene o da dedi ki Özgü’ye bir sorayım gelirse beraber geliriz. Huyumu biliyor ya ben de hemen atladım ‘gidelim ne olur, gidelim ne olur dedim’ gittik, hiç şüphelenmedim çünkü 1. yıl dönümümüz de hiçbir şey yapamadık yani yapmadı.

Sığacık’a gittiğimiz de arkadaşı bizi bıraktı; Siz burada takılın ben işimi halledip geleceğim dedi. Sığacık sokaklarında yürürken birden telefon çaldı arayan arkadaşıydı işi bitmiş gelin beraber takılalım demiş, kabul ettik. Arkadaşına doğru giderken birden bir tekne gördüm içinde balonlar falan vardı içimden dedim ki bu tekneye binecek kadın veya adam ne kadar şanslı.. Sonra bir baktım tekneye doğru yürüyoruz karşımızda kameraya çekiyor arkadaşı.. Tekne benim için hazırlanmıştı… Kısa süreli şok ardından tekneye bindiğimde masada notlar çiçekler buldum; teknede koskocaman pankart vardı ve üstünde ‘ha 23 Temmuz ha 28 Temmuz; Ne de olsa bir ömür beraberiz; Sen ve ben’ yazıyordu.

20.07.2016 (1).png

Meğerse o gün bizi götürecek arkadaşı trafik kazası yapmış her şey berbat olmuş ama pes etmemiş başka bir arkadaş bulmuş kendine tam beş gün sonrası için. Şarap ve meyve vardı masada, meyve yiyeceğim çatalların üzerinde papatyalar... Unutmamış en sevdiğim çiçeğim papatya olduğu...

Tekne bizi bir saatlik tura çıkardı, o kadar güzel o kadar huzurluydu ki bir anda kendimi ağlarken buldum, ‘Ölmekten korkuyorum’ dedim, ‘ölünce seni görememekten...’ Gerçekten o an onu hissettim onu bir daha görememek öylesine korkuttu ki beni… Çünkü kimse beni onun kadar mutlu etmedi kimse kendimi bu kadar özel hissettirmedi bana... Rüya gibiydi geldi geçti…

20.07.2016 (2).png

Bugün tarih 25 Haziran. yaklaşık 1 ay sonra 2. yılımız dolacak, arkadaşları hala dalga geçer çıtayı çok yükselttin diye aslında haklılar çıtayı çok yükseltti… 1. yılda bunları yapan 2. yılda ne yapacak çok merak ediyorum… Onu da burada paylaşmak istiyorum...

Dedim ya bana kendimi çok özel hissettiren diye.. Onu çok seviyorum ve hayatımda iyi ki var.. Umarım birlikte çok daha uzun yıllarımız olur, umarım hayat bizi mutlu kılar. Yol Arkadaşım, canım, ömrüm…

Sort:  

çıtayı allahuekber dağlarına çıkarmış :)

çok mutlu etti beni :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62567.99
ETH 3431.85
USDT 1.00
SBD 2.47