Bir Öğrencilik Geçiş Süreci Olarak Dizi İzlemek

in #tr7 years ago

Bugün öğrenciler hep boş vakitten dem vuruyor, o öğrencilerden birisi de benim ve biraz da tembelim. Bu nedenle zamanımın çoğunu dizi izleyerek geçiriyorum çünkü film izlemek benim için bir külfet haline geliyor; ilgi alanlarım biraz dar film, kitap, dizi konusunda; çok zor beğeniyorum ve en azından bir dizi seçtiğimde yenisini beğenmek için belli bir süre uğraşmıyorum. Bugün yıllardır izlediğim dizilerin listesini çıkardım, en çok etkilendiğimden en az etkilendiğime doğru sıralı bir şekilde gidiyor ve beni en çok güldüren ve hoş vakit geçirmemi sağlayan bir tanesinden bahsedeceğim size.

  1. Friends
  2. Shameless
  3. Game Of Thrones
  4. Desperate Housewives
  5. Prison Break
  6. Girls
  7. The Big Bang Theory
  8. Kardeş Payı
  9. Lost
  10. The Mentalist
  11. Seinfeld
  12. 2 Broke Girls

Yeni sezonlarının, bölümlerinin gelmesini beklediğim ve tamamen bitirdiğim dizilerden oluşan bir liste bu. Bunların dışında başlayıp sevemediklerimde oldu, herkesin bayıldığı ama benim bir türlü ısınamadıklarım çünkü ben bir şey hakkında çok konuşulduğunda o şeyden sebebini bilmediğim bir nedenden dolayı soğuyorum. Genelde sitcom tarzı izlemekten keyif alıyorum ve bugüne kadar Friends dizisinin yeri bende hep ayrı oldu, ne zaman canım sıkkın olsa açıp herhangi bir bölümünü izledim. Dizi ayrı ayrı toplam 6 karakterden oluşuyor ve o karakterlerin sıcacık, doğal, samimi arkadaşlıklarını anlatıyor. Her izlediğim dizi de ‘işte burda saçmaladın’ derken bu dizide nedense öyle bir cümle kuramıyorum. Belki biraz tuhaf olacak ama sırf Monica’ya, Ross’a, Rachel’a, Joey’a, Phoebe ve Chandler’a ihanet etmemek için son zamanlarda çok popüler olan ve özellikle üniversite öğrencilerinin favorisi haline gelmiş How I Met Your Mother dizisine başlamadım, başlayamıyorum.

Friends toplam 10 sezondan oluşuyor ve dizi çekimlerine 1994 yılında başlamış, hatta final bölümü canlı olarak çekilmiş ve bugüne kadar dünya da en çok izlenen dizi olma rekorunu hala koruyor. Phoebe karakteri dizi de hamile kaldığında gerçek hayatta da hamileymiş bu nedenle samimi geliyor insana sanırım çünkü bu insanlar gerçek hayatta ki doğallıklarını, arkadaşlıklarını aktarmışlar diziye. Benim için en etkili yanı da ben daha 1 yaşındayken çekilmeye başlanmış ve ben onları izlerken aslında gerçek hayatta ne kadar da yaşlanmışlardı.
Bence yeni bir dizi arayışında olanlar, özellikle de yüzlerinde bir tebessüm kalmasını isteyenler bu diziye bir an önce başlamalı. İnanıyorum ki başladığınıza asla pişman olmayacaksınız ama bir sır vereyim bitirdiğiniz için kesinlikle pişmanlık duyacaksınız ve sizinde kalbinizde sıcacık yer edecek bu dizi, başlayın.

636296409231028335-601396314_friends.jpg

Sort:  

breaking bad'i kesinlikle izlemelisin

Congratulations @red.cat! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62811.99
ETH 3447.80
USDT 1.00
SBD 2.51