FARKINDALIK! Kendi hayatını yaşamak yerine başka hayatları seçmek!

in #tr6 years ago

Bu konuyu farklı bir bakış açısıyla başlatmak istiyorum. Normalde, kendini tanıtımlar standart özelliklere dayanır ve belirli özellikler hakkındadır, ancak bunu yapmayacağım. Amacım burada farklı bir bakış açısı getirmektir. Genel olarak yaşadığım olayları sizlerle paylaşarak deneyimleyebilirsiniz. Bu sıradan görünse de, fiziksel değil, manevi değeri olan deneyimleri paylaşacağım. Bu düşünceler hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Fikirlerinizi belirterek bana yardım ederseniz, burada yepyeni bir dünya yaratabiliriz. Bu sayede diğer insanların hayatlarını kabuklarımızı kırarak değiştirebiliriz.
Aslında çoğu insan kendi içinde ayrı bir dünyada yaşıyor. Onlardan biri benim. Çevremdeki insanlar, komik ve sevimli bir insan olduğumu söylüyorlar, ama onlar sadece gördükleri şey. Aslında kendi dünyamı kendi içimde yaratıyorum ve kendi tahtımda oturuyorum. Kendi dünyamda olaylara veremediğim tepkileri verebiliyorum. Başlangıçta iyi görünse de, aslında bu dünyada tuzağa düşmüş bu hisler. Sizler benim gibi yaşamak istediğiniz hayatı yaşayanlardan mısınız?. Ama son zamanlarda özgürce yaşamak istediğim hayatı yaşıyorum. Yaşamadığımız hayata pişman olmak zorunda mıyız? Daha doğrusu istediğimiz hayatı yaşayamamak? Neden öyle? Neden yaşamak istediğimiz yaşamları yaşayamayız? Soru bu! Aslında kendimizi bilmediğimiz büyük bir yalan. Kendimi bilmiyorum ama sen beni nasıl tanıyacaksın? herkes için aynı şey geçerli ve bu, hayatlarımızı yaşayamamamızın sebebidir. Mutluluğun bir parçası olacak ve gerçekte olduğun sürece değişeceksin. Fiziksel özellikleriniz her an değişiyor, hayallerinizi neden yaşamadan değiştiriyorsunuz? Yaşamadan önce değiştirmeyin.

Şimdi kendimi tanıtıyorum rüyalar peşinde koşmaya başladım asla pes etmeyeceğim.. Adım önemli değil, yaşım önemli değil, cinsiyetim önemli değil. Önemli olan tek şey, uçmak istiyorsak, uçamadığımızı bilsek bile, rüyayı kovalamak ...
IMG_7916.JPG

Sort:  

Sanırım bir sabah uyanıp ben bunu istemiyordım dediğimizbir hayatı yaşamaktan vazgeçmeliyiz.

Kesinlikle o duruma geleceğiz. Bu arada @nazifozkaya hesabını kapattım yeni açtım takipten çıkartabilirsiniz onu

Congratulations @realnazifozkaya! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67334.64
ETH 3519.34
USDT 1.00
SBD 3.10