TRbooster Aktif ve 0.3$ karşılığında 2.5-3 katına kadar oylama yapıyor...

in #tr6 years ago

Merhaba, bu gün bir bot tanıtımı yapmak istiyorum.Botun adı TRbooster , bildiğiniz üzere trboosterin kuruluşundan beri hedefi türk kullanıcıları desteklemek ve bunu en iyi şekilde yapmak. Şu an ki değerlere göre trbooster MAX. 0.3 karşılığında 2.5-3 katına kadar oylama gerçekleştiriyor. Ve bunu yaparken türk kullanıcıları hedef alıyor . Faydalı bir bot olarak düşündüğüm için bu paylaşımı yaptım. Botun sahibi @keepcalmandread dır. kendisini bu başarılı girişimi için tebrik ediyorum . Umarım daha güzel yerlerde olur. @trbooster iyidir kullanın onu ... Saygılar...
unknown.png

Sort:  

Teşekkürler faydalı bir paylaşım olmuş

ben teşekkür ederim.

trbooster güzel bir bot gerçekten yerli botu kullanmalıyız.

Kesinlikle katılıyorum

farkında olmadan bir trend başlattım sanırım :)

TR ye faydalı olabilecek herşey trend olabilir :))

Başarılı bir girişim, tebrik ediyorum.

Bende tebrik ediyorum kendisini , yorumunuz için teşekkürler

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum,

👏🏻👏🏻👏🏻

link gönderdim hayırlı olsun

iyi şanslar üstad gayet mantıklı bir iş olmuş

You now that you can increase you payouts fast just using BOTs?

Learn how here! / https://steewit.com/utopian-io/@yabapmatt/steem-bot-tracker-send-bids-directly-from-the-site

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64863.39
ETH 3196.40
USDT 1.00
SBD 2.53