Fotomatik

in #tr6 years ago

Bu gün bursada bir AVM de gezerken fotomatik denilen bir teknoloji ile karşılaştım. Tam girişine koymuşlardı. Merak ettim ve daha yakından bakmak istedim. Sabit bir çerçeve içerisine konulmuş fotoğraf makinesi ile biyometrik , vesikalık fotoğraflar çekiyordu hemde insana ihtiyaç duymadan tek tuşla başta garipsedim reklam falan sandım ama gerçekten çalışıyordu cihaz.Londrada bu cihazlardan her markette, kırtasiyecilerde bulabilirsiniz. Oradan aşina olduğum bu cihazları türkiyede görmek başta şaşırttı fakat daha sonrasında sevindirdi. Nasıl sevindirmesin ki , fotoğraf işinizi 5 dakikada halleden bir cihaz.Ben başarılı buldum fakat , fotoğraf sektörü için pekte iç açıcı bir görüntü olmayabilir. Bakalım zaman ne gösterecek herşeyin hayırlısı olsun. Sağlıcakla kalın...

Dıştan görünüş;

IMG_6724.JPG

Seçimlerinizi yapabileceğiniz dokunmatik ekran;

IMG_6725.JPG

Sort:  

I just resteemed your post to over 36,000 followers. Follow @a-0-0 if you want me to resteem more of your posts.

Great post!
Thanks for tasting the eden!

This post has received a 4.2 % upvote from @boomerang.

Hello, as a member of @steemdunk you have received a free courtesy boost! Steemdunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

Upvote this comment to support the bot and increase your future rewards!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58754.61
ETH 2507.93
USDT 1.00
SBD 2.47