ByteBall ile 10$ -160$ ödül kazanmak - Adım Adım ByteBall Nasıl alınır ve TL ye çevrilir ?

in #tr6 years ago

Merhabalar,

Öncelikle belki byteball anlatımını daha önce yapmış kişiler vardır . Herkesin takipçileri farklı olduğu için belki gözden kaçan,uzun süredir aktif olmayan , unutan veya bilmeyenler vardır. Onlar için tekrar bir hatırlatma olarak adım adım nasıl byteball larınızı alacağınızı aktaracağım.

Adım 1 :

İlk olarak yandaki adresten byteball cüzdanını cihazınınz hangisiyse (Android , win, ios vs.) indiriniz.---> https://steem-byteball.org

Download Wallet kısmına bastıktan sonra sayfa sizi alt kısımdan download seçeneğinin olduğu yere aktaracak. Oradan cihazınız hangisi ise onu seçip indirmeniz gerekiyor.

İndirme işlemi tamamlandıktan sonra kurulum işlemini yapmanız gerekiyor. Oda Next Next finish zaten.

Adım 2 :

Kurulum işlemini yaptıktan sonra karşınıza alt görseldeki gibi bir görüntü çıkacak .
IMG_6987.PNG
Bu kurulumu gerçekleştirdiğiniz anlamına geliyor.

Adım 3 :

Daha sonrasında AL kısmında bulunan adresinizi buraya yorum olarak veya discord üzerinden bana gönderirseniz üyelik ücreti olan 49.000 Byte nizi size gönderiminizi gerçekleştireceğim.

IMG_6988.PNG

Adım 4:

Sonrasında sağ alt köşede bulunan CHAT(Sohbet) kısmına gidiyoruz .
IMG_6989.PNG

Adım 5:

Buradan üst kısımda bulunan BOT STORE kısmına geliyoruz.
IMG_6990.PNG

Bu kısımdan STEEM ATTESTATION BOT seçeneğini seçiyoruz . Seçtikten sonra bot bize bir mesaj gönderecek onu bekliyoruz.
Mesaj gönderdikten sonra bir üst seçenekte belirttiğim AL kısmındaki adresinizi buraya yapıştırıyorsunuz.
IMG_6991.PNG

Adım 6 :

Adresinizi yapıştırdıktan sonra BOT size bir SteemConnect adresi verecek oraya tıklayarak STEEMIT hesabınızla giriş yapıyorsunuz.
IMG_6992.PNG

Adım 7 :

Giriş yaptıktan sonra size tekrar programa dönmenizi söylüyor. Tekrar Byteball cüzdanımızın programına giriş yapıyoruz.
Ve 2 seçenek önümüze geliyor. PRIVATE ve PUBLIC olarak. PRIVATE seçeneğini seçiyoruz.
IMG_6992.PNG

ADIM 8 :

PRIVATE seçeneğini seçtikten sonra son olarak PAYMENT REQUEST 49.000 BYTES seçeneğine tıklıyoruz ve size göndereceğim ücret ile üyelik ücretini ödemiş oluyor ve işlemi tamamlamış oluyorsunuz. Sonrasında bir kaç saniye içinde BYTEBALL'larınız adresinize gelmiş bulunuyor.

BU bytelarınızı BITTREX hesabı üzerinden GBYTE Deposit yaparak oradaki adrese göndererek GBYTE to BITCOIN olarak çevirip işlemlerinizi tamamlayabilir. Türk borsalarına aktarıp güle güle harcayabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler. Bir sorunuz olursa çekinmeden sorabilirsiniz.


Posted from my blog with SteemPress : https://rdvn.000webhostapp.com/2018/07/byteball-ile-10-160-odul-kazanmak-adim-adim-byteball-nasil-alinir-ve-tl-ye-cevrilir

Sort:  

byteball:7WRALD5KRXT7DLPQ4SCEG2HKVIXN7MIW

Gönderildi

Teşekkür ederim

Rica ederim. Sizde almadiysaniz adresinizi gonderebilirsiniz.

MOC7PWA3QKKUKF6WNFOQXILKT7XP3EKL

Gönderildi.

Selam UGOLTKMSSW25PJPBLOYZ2OPBTDTMORRW

Selam, ücret gönderildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60209.45
ETH 3212.30
USDT 1.00
SBD 2.43