Zehirli Mantar Buldum

in #tr7 years ago (edited)

image

Merhaba arkadaşlar,
Mantar aramak tecrübe ister. Bilgi ve deneyim gerektirir. Öyle her taşın altından yada tümsek'in altından çıkmaz. Bende bunu yeni öğrendim. Mantar bulmayı kolay bir şey sanıyordum, ama yanılmışım daha öğrenecek çok şey var galiba...
Neticede aradım taradım bulamadım. Yerken afiyetle yedim orası ayrı tabi.
Bu gün bizimkilerle hem piknik yapmak hemde mantar aramak amacıyla çıktık, köyümüzün kışa hazırlanırken son demlerini yaşayan topraklarına, havada güzel oh mis :)
Neyse geldik koruluğa aramaya koyulduk. Bakıyorum yok, orayı eş burayı eş, yok Allah yok.
Bizimkiler bulmuşlar tabi bana bakıp "hani bulduğunu getir" dediler ama elim boş tabi bir şey diyemedim. :) hee yalan olmasın şöyle kafam kadar büyük bir mantar buldum, birde ne göreyim sarı uzaktan zehirli olduğu anlaşılıyor...
Bana da anca zehirlisi denk gelir zaten.
Hemen kapattım üstünü...
Tüm uğraşlarımın neticesinde elim boş döndüm. Pikniğimize devam ettik mantarları bir güzel kızarttık, tatları enfes.
image

Bu fotoğraftaki mantar türü sırça mantarı diyorlar internet de adını yazdım çıkmadı belki bizde böyle bir ismi vardır.

Doğal olan her şeyin bir güzelliği oluyor zaten.
Bu da benim bir anımdır sizlerle paylaşmak istedim sonuçta hâlâ daha mantar bulmayı öğrenemedim. İlerleyen zamanlarda artık.

Sort:  

Afiyet olsun@ramazangoker kardeş.mantarın toplaması yemesinden daha zevklidir ama lütfen zehirli mantarlara dikkat edelim bir anlık zevk için hayatımızı hiçe saymayalım, mantar toplarken muhakkak bilen birine danışalım.

Haklısın kardeşim zaten bilmediğim için yemem toplasam bile bizimkiler iyi biliyor onlar bana engel olurlardı :)

Mantarın zevki yemesinden ziyade aramasındadır. Zehirsiz olanı bulduğunda altın bulmuş gibi sevinirsin :D Sen bir süre daha bilen birileriyle aramaya devam et bence çünkü mantarın en zehirlisi bile yerken tatlı tatlı götürür derler ;)

Aman hocam zehirli mantarda yemem herhalde bilmediğim olursa dokunmam bile 😀😀

Bu çizgini hiç bozma 😂

Eyvallah ☺️

Mantar toplamasi yemesinden daha guzel

Bir tane bulunca a burda var a burda da var cok eglenceli😀😀😀

Herkes eylenceli olduğunu söylüyor bnde tatmak istiyorum o eylenceden 😀😀

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ramazangoker from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Deneye yanıla öğrenirsiniz bi gün :) afiyet olsun

Teşekkürederim:) ama denerken de ölmemek lazım mantar bu şakaya gelmez 😃

Kesinlikle çok dikkat etmek lazım

Bi gün Muska, bir gün mantar.. :) Afiyet olsun..

Teşekkür ederim :) ailenmin yanına geldim mi bakıyorlar tek korkum kilo almak sadece :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61784.55
ETH 3389.51
USDT 1.00
SBD 2.52