Bitcoin İnişe Geçti

in #tr7 years ago (edited)

image

Çakılışa bakın çok sert bir düşüş oldu. Az kalsın kolumu bacağımı kıracaktım. Yakalayabildiğim ekran görüntüsü bu, az önce hayal meyal hatırlıyorum 36.000 tl yi gördü galiba...
Btc almaya devam... Korku daha çok kaybettirir. Düşecek elbet ancak çıkmasını da bilir.

Yatırım tavsiyesi değildir.
Kaynak : https://www.btcturk.com/Account/Login?ReturnUrl=%2FExchange%2FFastBuy

Sort:  

Bir ara BTCturk'de sistem kafayı yedi benim ekranda 5000TL görünmeye başladı :)

o fiyattan sat hemen hatta 45 bib yaz sat hepsini düşünce alırsın

yalnız 5.000 :)
50.000 değil :)

o zaman alacan hemen :)

Hocam o 5.500 galiba... Aha BtcTürk battı dedim bi ara :)

Aynen bende öyle gördüm :). Biraz öncede 27750 göründü :)

bu fiyattan 80 bin tl ye kadar gidebilir, sonra biraz mola şubat da 100 bin. yatırım tavsiyesi değildir, benim hedeflerimdir.

Söz konusu BTC ise her şey olabilir insanların ilgisi daha da artıyor iştah kabartan bir ceylan gibi :)

aynen böyle düzeltmelerin olması çok normal :)

yarım saat önce satış emri verdim btctürk te ne satış yaptı nede emir gözüküyor ne oldu anlayamadım kafayı yedirtecek bana şimdide fiyat çıktı şimdi sattımı satmadımı anlayamadım sizce ne olur sonu

sıkıntı etme şu rüzgar geçsin düzelir, alt yapısı kaldırmıyor Türk borsalarının kafayı yiyecek bişey yok en yüksekten satmadın düşünce mi satacaksın ?

düşerken sattım biraz daha düşünce alacaktım ama işlem kaldı düştü ama alım satım yapamadığım için kaldı öyle

artık herşey anlık oluyor kısa sürede kendini toparlar, benden sana tavsiye alış satışlar sakin zamanda yapılmalıdır, hareketli piyasa her zaman insanı yanıltır. aslın da öyle kalmasının sebebleri hem borsanın alt yapısı hemde senin kulllandığın bilgisayar dan kaynaklanır, işlem hızı yüksek pc kullanmalısın.

1455.png
böyle kaldı benim şimdi TL mi var BTC mi var anlayamadım

inan bişey demek imkansız sonucunu öğrenince yazar mısın buraya. en iyisi uzun vade düşünmek yoksa hataya zorluyorlar.

işlem yapınca e-posta gelmiyor mu?

yok gelmiyor bende

Emir verildiğinde satıyor hocam ancak e mail gelmiştir bi sıkıntı varmış o yüzden göstergelerde gözükmüyor bnde de oldu bekleyin görünecektir.

sattıysa sıkıntı ozaman şuan yükseldi :(

Aboo hocam bnde bir an için satmayı düşünmüştün ama sonra vaz geçtim bu ani düşülerde sıkıntı olabiliyor en iyisi beklemek neticede yine yükseliyor bitcoin hırçın tavrı bizi endişelendiriyor ama sakin kalmak en iyisi

işte o şeytan rahat bıraksa :(

Bilirim o şeytanı

şeytan rahat bırakır ekrandan telefondan uzak duracaksın, kararlı olacaksın ya al-satçı olacaksın ya da uzun vadeci ikisi arasında kalırsan hep zarar eden sen olursun.

Çok spekülasyon yarattı son günlerde, balon etkisi normaldir. Bitcoin ticareti yapan herkes çok heyecanlı ve beklentili çalkalanmalar çok normal. Süper paylaşım!

Teşekkür ederim şu sıralar Btc volatile si çok dalgalı ama toparladı yine :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ramazangoker from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations @ramazangoker! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56769.28
ETH 2333.88
USDT 1.00
SBD 2.36