Şehirde Çocuk Olmak

in #tr6 years ago

Günaydın arkadaşlar büyük şehirde çocuk yetiştiren bir anne olarak bugün şehirde çocuk olmak nasıl onu konuşalım istedim.
Ben şehirde çocuk büyütürken çok ama çok zorlanıyorum. Mesela hiç dışarı çıkmadığımız günler oluyo, çıksakta soluduğumuz hava bizi rahatlatmıyo zaten.
Her sabah kalktığımızda bugün napsakta güzel zaman geçirsek diye düşünmeye başlıyorum. Parka gitsek tedirgin oluyorum yanlışlıkla gelirde bir çocuk bizim çocuğa çarpar ebeveyni gelir bana çatar diye ki böyle bir tecrübem var maalesef. Markete çıksak gereksiz abur cubur alıp geliyoruz. Alışveriş merkezlerinden nefret ediyoruz artık çocuklar da bizde. Sokağa tek başına göndermek gibi bir lüksümüz asla yok zaten sokak diye birşeyde kalmadı evimiz cadde de çocukların oynayabileceği oyun alanı bile yok. Evde kalsak ya televizyon izlemek istiyorlar ya da tablet bunada benim gönlüm razı değil. Bu sebeplerle pazartesi çocuklarla otobüse atlayıp köyümüze gidiyoruz. İlk defa otobüse binip yolculuk yapacaklar. Şimdiden çok heyecanlılar bende onların heyecanına ortak olmaya çalışıyorum bugün zevkle valiz hazırlayacağız. Üç hafta kadar anneanne babaanne köylerinde karışık kalacağız. Sonra kürkcü dükkanına geri döneceğiz mecbur😣
Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın
image

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by rainbowlord from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Endişelerinizde haklısınız, şehirde çocuk olmak da büyütmek de çok zor artık. Evde kaldığınız sürelerde Tv ve tablet saatlerinde "Barış Özcan" youtube kanalını tavsiye edebilirim.

Selamlar.

Sonunda köyümüze geldik 15 gün temiz hava, bol gıda tadını çıkaracağız😊 Barış Özcan tavsiyeniz içinde teşekkürler değerlendireceğiz☺

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64