Günlük Yorum Etkinliği 26.06.2018

in #tr6 years ago (edited)

Günlük Yorum Etkinliği 26.06.2018


Dün paylaştığımız yazıda oy verilen kullanıcılar;
@ruen
@emotionalsea
@jorgebgt
@thales7
@captainsailor
@sudefteri
@arafs
@golge
@talaxy
@turkishcrew

Yarisma.jpg

Kurallar:


  • Mümkün olduğunca basit tutmak istiyorum. Günde 10 yoruma oy vereceğim. Bunları hem sizin beğenilerinize göre hem de kendi beğenilerime göre değerlendireceğim.

1. Yorum bırakmak

2. Resteem yapmak (yalnızca pazar günleri)



Hepsi bu kadar.

Günün Konusu

Dlive de izlemekten en çok keyif aldığınız/takip ettiğiniz yayıncı/lar ve nedeni?

Yarın görüşmek üzere.

Sort:  

Pek dlive izlemiyorum acikcasi.. bilmiyorum neden... umarim burda bir kac yorumdan sonra ikna olurum ve izlerim artik :=) gecende steemmonster give away vardi @mrviquez kanalinda dlive da... onu izledim ve bir kac kart kazandim hepsi bu :)

In particular I see @louisthomas talking about cryptocurrencies and he knows what he says, there I find out about the last thing that happens in that world.

@lakethefire, @umutkarakus, @redjepi ve daha bir çok. İzlemesi ve yayınları çok keyifli.

@anneadam çok kaliteli ve yetenekli bir hanımefendi. İnanılmaz çizim yayınları açıyor çok gerçekci ve tekniği çok iyi. Dlive gibi oyun yayınlarının baskın olduğu bi platformda sanat yayınlarını görmek beni mutlu ediyor.

Muhabeti için @redjepi ,
sanatsal olarak @megy.fine.arts ,
oyunculuk olarak @jimmylin ve @imjohnnymills ,
bir de adamın diplerini unutmamak gerek @galadriell, @dirapa ve @umutkarakus
unuttum sanma @rinpoche abey senin yerin ayri

@lakethefire var yayın açan ama ondan pek hoşlanmıyorum. @rinpoche ve @bluesky6 kraldır :)

Bazen fidofinans'ı dinliyorum, nedeni enstrüman olarak guitalele çalması ve gayet de başarılı olması.

Hiç izlemeyi denemedim bile. Downvote geliyor :D

downvote geliyor derken ?

Etkinliğin amacı dışında yorum yaptım ya. Öyle gülümseyelim, şaka olsun, güzel şeyler.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63103.76
ETH 2556.80
USDT 1.00
SBD 2.82