Günlük Yorum Etkinliği 03.07.2018

in #tr6 years ago

Günlük Yorum Etkinliği 03.07.2018

Dün paylaştığımız yazıda oy almaya hak kazanan kullanıcılar;
@burakdogusoy
@ilkeryilmaz
@lakethefire
@oguzhangazi
@rebe.torres12
@jorgebgt
@mucar38
@josecca
@alidesidero
@baranturk

(Eğer 10 yorum gelmezse yorum atanlardan rastgele birinin, başka bir postuna daha oy vereceğim.)

Yarisma.jpg

Kurallar:

  • Sizden her gün resteem istemeyeceğim fakat haftada en az 1 defa resteem kuralımız olacak. Ayrıca farklı kurallar da gelebilir, bunun için mutlaka kuralları okuyun.

1. Yorum bırakmak.


Hepsi bu kadar.

Günün Konusu

Bugün konumuz oyunlar. Küçükken oynamaktan keyif aldığınız bundan daha sürükleyici bir oyun olamaz dedirten ve sizi grafiklerine hayran bırakan eski oyunlar.Gelin hep beraber 2000 lerin başı 90 ların sonuna gidelim.Bakalım tozlu raflardan hangi oyunları çıkacak :)

Yakında bir yarışma duyurusu olacak. Takipte kalın.



Yarın görüşmek üzere.

Sort:  

Çocukluğumda çok fazla 'online oyun' oynadım ama içlerinden beni bir tanesi çok etkilemişti. Hikayesi, oynanışı, bağımlılığı ve sürekleyiciliği...

Silkroad Online

Avrupa ve Doğu Asya'nın popüler oyunu, 250.000 oyuncu kitlesine ulaşan Joymax üreticisi tarafından geliştirilmiştir.

Ortalama 5 yıl boyunca oynadığım oyun sürekli olarak bir döngü halinde sizden sürekli olarak vaktinizi isteyen, ona para yatırmanızı isteyen ve bunun sonucunda her gün bir şeyler yapmanızı gerektiren bir oyun.
Aaah, birinci oldum tamam diyebileceğiniz bir oyun değil, arkanızda sürekli olarak birileri var. Bir de kime göre birinci neye göre birinci tabi. :)

Hikayesi

Hikaye başlı başına bir efsane, gerçek hayattan yoğrularak elde edilmiştir. İpek Yolu, Doğu ve Batı'yı birbirine bağlayan devasa büyüklükte çöller, develer, ulaşım, insanlar ve kültür..
Oyunda üç farklı ırk; hırsız, ticaretci ve koruyucu...
Ticaretci, İpek Yolunda mal getirir, çorbasına bakar; koruyucu malları korur çorbasına bakar ve hırsız ise belli bütün malın üzerine yatan kişi :)

Up uzun bir hikaye anlat anlat bitmiyor, tabii ki oyun bu kadar hikaye ile sınırlı değil.

Görsel

Görsel Kaynak

Böyle kervan, ticaret, koruyuculuk ve hırsızlık bunlara hemen inanıp, başlamayın çok vaktinizi alır çok :)

Genç olduğum için fazla eskilere gidemem. Çocuklukta bilgisayarda ki ilk oyunum Gta san andreas oyunuydu. Bu oyundan sonra Call of Duty 2 oynamaya başladım bi tane site üzerinden online maçlar atıyodum. Gta'dan çok Call of Duty 2'yi daha uzun süre oynamıştım saatlerce sıkılmadan oynayabiliyodum o zamanlar :) Tabi ki iki oyununda yeri farklı Gta san andreas değil ama Call of Duty 2'yi şuan bile oynayabilirim.

Benim için 1990lar ve 2000 lerin başları hayatımın ilk 6-7 senesini ifade ediyor. Bu yaşlarda en çok oynadığım oyunlara baktığımızda
1)ario
2)Tetris
3)Goal 3
Birde ateride ördek vurduğumuz bir oyun vardı :)
Bunlar içerisinde ise grafikleri en iyi ve e heyecan verici oyun arkadaşlarımla her görüştüğümüzde oynadığımız Goal 3 diyebilirim

20170618013300!Tomb_Raider_1_Box.jpg

Çok severek oynadığım ve tüm serisinin tüm oyunlarını en az 2şer 3er defa bitirdiğim Tomb Raider diyeceğim. İlk çıkan oyunlarından, son çıkan oyunlarına kadar hepsine bayılırım.
Akşamları aile büyüklerim salonda sohbet ederken ben bu oyunları oynardım...
Arada bir komşu çocuklarına da oynatırdım.
Şimdi çok değişti, müthiş grafikli bir hale geldi Ama o zamanlar bile çok iyiydi. Her şey sanki gerçek gibiydi.
Bugünlerde bazı oyunlar çok garip grafiklere sahip oluyor, piksel kalitesi vs olarak iyi olsa bile nedense ruhsuz oluyorlar.
Lara ablamızın ruhu çoğunda yok :)

Tabii ki Diablo 2. O nasıl güzel bir şeydi. Birkaç yıl oynadım sanırım değiştire değiştire. Arada canım sıkıldı yeni bir karakter açtım arada hırs yapıp bitirmeye çalıştım bir türlü bitiremedim ama :D :D aklıma gelmişken tekrar indirip oynayım bari

Benim favorim Goal 3. Pes Fifa hepsi halt etmiş... Sahaya yıldırım düşüyor, Defans uçan tekme atıyor, futbolcular orta sahadan alevli top gönderiyor, yağmurda sahaya saplanan futbolcular... Ahh ahh bazen halen açıp oynarım

http://www.atarioyunlari.co/oyna/goal-3.html

oynamak isteyenler için

Diablo-2 " Şuan oynan online oyunların temellerini atan ve çok zevkli bir oyundu.
Doom-3 " Küçükken korkusuz olduğumu kanıtlamanın temelunsurlarından biriydi. Kızlara hava atardım ama onlar anlamazdı" :)
Unreal tournament " Bu oyunu oynamayan çok şey kaybetmiştir."

Tartışmasız Quake 3 diyorum. Quake 3 ile bambaşka bir oyun keyfi almaya başlamıştım şu an indirebilsem yine oynarım o derece ve street fighter da var tabiki ama sürükleyici diyince devamlılığı olan algıladım o yüzden Quake 3 diyorum

O zamanki teknolojiye gore sinirlari aşan oyunlar: Street Fighter, Mortal Kombat, Captain Tsubasa 2, ISS(Bugunku PES'in babası)

ISS efsaneydi ya ekran kayarken :D oyuncuyu kart yemeden sakatlamalar :DDD sahaya seyirci inmesi (ISS miydi hatirlamiyorumda ) yok assist kralı yok gol kralı her birine ayri ayri ödüller görevler :D

Ben Sega'da oynamistim :D

Saklambaç, körebe, istop, beş taş, çelik çomak 😂 Ben değişiklik olsun diye sokak grafiğinden bahsetmek istedim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87