[TR/ENG]Sigara İçmenin Riskleri-Risks Of Smoking

in #tr6 years ago

Turkish
image
Solunum sisteminiz önemlidir. İhtiyacınız olan oksijen, bronş tüplerinden akciğerlere gider. Akciğerlerdeki alveoller kan dolaşımına oksijen geçişini sağlar. Ayrıca toksik olan karbondioksiti vücudunuzdan uzaklaştırır. Sigara kullanımı amfizeme yol açabilir. Bu hastalık alveolleri yok eder. Bu işlevlerini bozar ve nefes almayı zorlaştırır ve karbondioksit seviyelerini yükseltir. Sigara içmek akciğer kanserine de neden olabilir. Akciğerlerin epitel hücreleri kontrolsüzce büyümeye başlar.
image

Sigara içmek çevrenizdeki insanlara da zarar verebilir. Araştırmalar, ikinci el dumanının solunmasının astımın önde gelen bir nedeni olduğunu düşündürmektedir. Astım hastalarının bronşial tüpleri şişer bu nefes almayı zorlaştırır.
image

Copyright © queqtra 2018.Tüm Hakları Saklıdır.

English
image
Your respiratory system is important.The oxygen you need gets to the lungs through the bronchial tubes.Alveoli in the lungs give oxygen passage into the bloodstream It also removes toxic carbon dioxide from your body Smoking damages every part of this process.Smoking can lead to emphysema.This disease destroys alveoli.This impairs their function makes breathing difficult and raises carbon dioxide levels Smoking may also cause lung cancer.The lungs' epithelial cells start growing uncontrollably.
image
Smoking can hurt the people around you, too.Research suggests inhaling second-hand smoke is a leading cause of asthma.Asthma sufferers' bronchial tubes swell, making breathing difficult.
image

Copyright © queqtra 2018.Tüm Hakları Saklıdır.

Sort:  

hi @queqtra by mistake i have send you 0.100 amount instead of 0.01 kindly refund me remaining amount for this post
https://steemit.com/steemit/@everything-4you/social-and-economic-effects-of-beer

Sigara kötü ve zararlı bir bağımlılık, ama kurtulmak elimizde ben on sene içtim çok şükür on senedir içmiyorum bıraktım bununla ilgili bir yazı yazdım çok öncesinde ... İnşallah herkes kurtulur.

Kurtulduğunuza sevindim inşallah herkes kurtulur dediğin gibi :)

Yararlı bilgi için teşekkürler.

Okuduğunuz için ben teşekkür ederim

Guzel bir yazi olmuş. Sagliga zararli olduğu gibi cok da kotu kokuyor .

Kesinlikle :)

Sigara ve türevlerinden mümkün olduğu kadar uzak durmak gerektiğini bir kez daha vurgulamış olmanızdan dolayı teşekkürler. Keşke satışı dahi yasaklansa. Belki birileri bana kızacak ama; bunu o kadar yürekten istiyorum ki anlatamam.

Türk halkı tarafından kapitalizmin en çok sahiplenilen baş yapıtlarından birinin olduğuna inanıyorum ve sigara içen insanların %90 lik kısmı kendine guvensizlikten dolayı içmekte bu bilimsel bir gerçek. Bende elbette isterim öyle birşey olsun ki anlamsizca talep artıyor sigaraya

Sigara içmeyen biri olarak bu konuya dikkat çekemene sevindim.Başta koah olmak üzere birçok kötü hastalığa davet çıkarıyor.Kötü kokusu da cabası...

KOAH çok ağır bir hastalık nefes alamamanin getirdiği şeyler ayrı bir yana birde bu yüzden kalpleri zorlanıyor ve kalp krizine yol açabiliyor. Sigara icmeyişinize sevindim :)

Hayatım boyunca hiç sevmediğim birşey o da sigaradır. Sigarayı neden içerler zaten ona da hiç anlam veremiyorum.... Neyse paylaşım için teşekkürler. Kolay gelsin

Tam hislerime tercüman oldun teşekkürler:)

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbot Nedir?

Jumbot, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

Bunun için çok sevindim teşekkür ediyorum

sigara kullanmıyorum. kullananların bir an önce bırakması için dua ediyorum. sağlık ve bütçeniz zararda

Size katılıyorum kullanmanıza sevindim ve şunu farkettim trteam ekibinde sigara kullanan kişi ya yok yada sadece birkaç kişi:)

umarım yoktur :)

Merhaba @queqtra,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84