SON DAKİKA!

in #tr4 years ago (edited)

fon76d.jpg

  • Hatay Valisi Doğan: İdlib’de hava saldırısında 33 Mehmetçiğimiz şehit oldu
    Hayati tehlikesi bulunmayan 32 yaralımız olduğu resmi kaynaklarda belirtiliyor. Saldırıyı Rusya ve rejim güçleri yaptığı söyleniyor.

  • Türkiye'de Covid-19 tip virüs vakalarının ve karantina altına alınan insan sayısının ciddi sayıda olduğu söyleniyor. Kesin olmayan bilgilere göre virüsten dolayı ölenlerin olduğu söyleniyor.

  • Türkiye'de sosyal medyaya erişim kısıtlandı ve internet ciddi derecede yavaşlatıldı.

Sort:  

Haberleri bu şekilde vermenizi doğru bulmuyorum. Nasıl ki Steemit ortamında kullandığımız görseller için kaynak belirtiyoruz, haberler için de kaynak belirtilmeli.

Ayrıca internet yavaşlatılmadı sadece sosyal medya ortamlarında yalan haberlerin önüne gecmek için engel getirildi. Virüs olayına gelince. Daha resmi olarak bir açıklama yapılmamışken karantina altına alınan insan sayısı ciddi rakamlara ulaştı demek bence kaos ortamı hazırlamaktan başka bir şey olamaz. Tabii ki yurt dışından gelen insanlara 14-15 günlük karantina süreci uygulanıyor. Ancak bu ülkemizde bir salgın olduğu anlamına gelmez.

Karantinaya alindi demedim. Söyleniyor dedim ayrıca internet yavaslatildi bu bir gerçek. Şehit ve yarali haberleri de hatay valisinin aciklamasi

Türkiye'de Covid-19 tip virüs vakalarının ve karantina altına alınan insan sayısının ciddi sayıda olduğu söyleniyor. Kesin olmayan bilgilere göre virüsten dolayı ölenlerin olduğu söyleniyor.

Bu ifadede karantina kelimesi geçiyor. Ayrıca söylentiler haber şeklinde verilmemeli. Bu tür söylemler toplumu kaosa sürükler.

Ben kesin bilgi ve bunlar haberler demedim ki hocam🙏

Kardeşim tamam öyle demeyebilirsin ama "son dakika" ya da "Hatay Valisi Doğan" ile başlayan cümleler ya da virüs ile alakalı yapılan açıklama yani bunların hepsi sanki haber gibi algılanıyor. Kimse bu arkadaş herhalde espri yapıyor ya da kendi kendine çıkarım yapıyor -ya da haber dışında adı ne olabilir yazının aklıma başka bir şey gelmiyor- demez. Bir haberi paylaşıyor der. Hatta soralım, dışarıdan insanlara. Bu yazının türü ne olabilir diye.

Aslında seni yargilamiyorum. Benim yazış nedenim tamamen tahminler ve söylentilerden oluşuyor (3.madde hariç). Uyarın için teşekkür ederim bende farklı bir formata geçmeyi düşünüyordum bir daha böyle yayınlayacağımi söyleyebilirim. Yorumlarıni kesinlikle ciddiye aldim. Uyarıların için teşekkürler. İki günlük dünya, belki senden başka okuyan bile yok. Kırdıysam affola

Est. kardeşim. Niye kırılayım. Ben teşekkür ederim. Takipte olacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61205.14
ETH 3376.01
USDT 1.00
SBD 2.51