You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tavuklar neden kum ve taş yerler?

in #tr6 years ago (edited)

Bana rivayetler serisi gibi geldi yazdıkların:) Ben köyde yaşıyorum ve hayatimin her döneminde tavuk gördüm. Taş ve kum yemiyorlar öyle kendilerine faydalı olabilecek küçük yemeklerden yiyiyorlar kasıtlı olarak taş ve kum yediklerini görmedim ve duymadım. Yumurtanın kabuğu için kısmı ise hikaye:) Şuanda annemler bakıyor açıkçası bir ara tavuk çiftliği gibiydi sonra azalttilar. Tavuk beslemek büyütmek hiç zor bir iş değil önüne yemeğini ve suyunu koy o kendi kendini idare ediyor sadece biraz fazla pisliyorlar onun dışında herhangi bir zorluğu yok:) Ve ayrıca hem mavi hemde kahrevengi yumurtlayan tavuklarimiz var bir ara beyazda yumurtlayan vardı ne oldu bilmiyorum ben pek ilgilenmiyorum açıkçası:)

Sort:  

Ben gördüğümu yazdim hocam :))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57592.54
ETH 2911.85
USDT 1.00
SBD 3.67