You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kullandığım Steemit Uygulamaları (dApps) - Oy Alabileceğiniz Güncel Projeler

in #tr6 years ago

Sende "hoşça"kal damla😄 maalesef hayatım çok yoğun çok nadiren buralarda olabiliyorum ama seni burada görmek guzel

Sort:  

Nedir bu yoğunluk ya herkeste. Küçücük yeğenim bile yoğun. "Çok yoğunum teyze" Çizgi filmi izlemesi gerekir :))

Seni de görmek her zaman güzel. Nadiren uğradığında konuşalım bu yoğunluk konusunu :P

Şu çok istediğim yatay geçişi gerçekleştirmiş bulunuyorum ama alttan derslerim kalmak zorunda kaldı dersler tam uyusmadi alttan 4 tane ders alıyorum vaktim olmuyor o yüzden pek fazla

Çok sevindim. Tebrikler. Haberim yoktu yatay geçişi yapabildiğinden.
Ben de benzeri durumu yaşadım geçiş yaptığımda, ilk başta fazla ders aldım ama sonraki dönemlerde muaf olduğum dersler çıkınca rahatlamıştım. Umarım güzel olur her şey senin için. Geçici zorlukların üstesinden geleceğine inanıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64605.20
ETH 3168.25
USDT 1.00
SBD 2.53