You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🎉 YARIŞMA !! 💰💰💰 ÖDÜL 5 SBD 💰💰💰

in #tr6 years ago

Ben yaklaşık 6 aydır burada olacağım gelecek hafta tecrübelerime dayanarak yorumları mı yapacağım. Amacın çok güzel konu çok güzel fakat teknik konularda biraz aksaklık var. Bunlar tek kişiye ödül vermek gibi mutlaka bu benden iyi hazırlamış veya iyi hazırlar diye görüşler ortaya çıkıyor. Bu yüzden projeye katılım doğal olarak az gerçekleşmiş oluyor en azından 3 kişiye dagitmaliydin o zamanda sbd çok az geliyor en az bir 10 sbd vermelisin o zamanda ama yenisini bu yatırım yapmadigin sürece senin gelişimini etkileyecek ve yavaşlayacaktir. Mutlaka popileritesi ve okurlugunu arttırır fakat bir popileriten ve takip eden kişi sayısı olsaydı daha çok katılım olurdu. Steemit üzerinde ilk defa karşılaşıyoruz sana başarılar dilerim. @lightshield sayesinde gördüm gönderiyi ona da ayrıca teşekkür ederim. Gerek bugün bu postla karşılaşmam gerek hayatımın yoğunluğundan dolayı projeye katılamayacağım fakat resteem yaparak destek olacağım. Görüşmek üzere...

Sort:  

Güzel yorumun fikirlerin ve tavsiyelerin için çok teşekkür ediyorum . Yarışmamın üst düzey bir yarışma olmadiğinin farkindayim . Profil olarakta ben de yeni sayilirim burada. Ama #tr etiketinin gelistirilmesi acisindan yapilan programlar ve çalismalari görünce ben faydalanan değil fayda veren olmak istedim. Normalde Steemit'e yeni gelen kullanicilar para kazanmaya çalisirken ben kazandiğim SBD'leri #tr etiketi için feda ediyorum. Bu konuda @kusadasi 'ni örnek aldım. Onlar kadar güzel birşey yapamasam da elimden geleni esirgemedim hiç.Eğer bir hatam, bir yanlışım veya bir kusurum var ise affola. Elimden gelen bu olduğu için böyle oldu. @queqtra

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57475.27
ETH 2375.39
USDT 1.00
SBD 2.34