İnanıyorum...

in #tr6 years ago (edited)



Source

Uzun süredir yazamıyorum. Bunun başta sebebi @sedatyildiz 'ın timeets oluşumunu kapatması sonucu eski siteme erişimim kapandı. Wordpressi alternatif olarak nasıl kullanacağımı da bilmediğimden dolayı bayağı aksadı yazacağım yazılar. @damla sağolsun yardımcı oldu. @baycan 'a muhtemelen bir daha şiir yazmayacağımı söylemiştim. Fakat yine duygusal dönemlerde bir şiir yazma gereği duydum. Duygularımı aktarmak konusunda yapabildiğim en iyi şey sanırım bu :)




Source

Senin için gülmüyorum artık,

Görüyorsundur mutlu olduğum anları,

Ama senin için mutlu olmuyorum.



Source

Hatta inanır mısın bilmiyorum ama,

Senin için hiçbir şey yapmıyorum.

Sana karşı da iyi şeyler hissetmiyorum,

Sana karşı sadece iğreniyorum,

İğreniyorum senden,

Seni görünce midem kalkıyor,

Yüzüm buruşuyor,

İğreniyorum yaptığın şeylerden,

Seninle yakınımdan herhangi biri konuşunca,

Konuşan kişiden de tiksiniyorum.



Source
Şaşırıyorum, nasılda gerçek yüzünü görmüyorlar?

Bazen böyle şiirler, hikayeler, şarkılar yazıyorum,

Kendimden iğrenmeye başlıyorum bu sefer,

Ama kendime engel olamıyorum,

Her şey yaşandığı gibi değil,

Hatırlandığı gibi anılır,

Ben seni güzel anmak isterdim,

Ama maalesef...

Hatta seni anmak istemezdim,

Yanımda ol isterdim,

Yanımda kal isterdim,

Keşke iyi biri olsaydın,

Beni hak edebilseydin,

Ama değilsin...


Source


Tecrübe edindim artık,

Senin gibi birine kanmayacağıma söz verdim,

Kendimce inandım buna,

İnanmak istedim,

İnanıyorum...


 


Posted from my blog with SteemPress : https://queqtra.000webhostapp.com/2019/03/inaniyorum

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by queqtra from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Efkarlısın yine.

Posted using Partiko Android

efkarlı değil ama duygusal :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63237.60
ETH 2647.23
USDT 1.00
SBD 2.81