You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kaliteli videolar için herkesin kullanabileceği 4 uygulama!

in #tr6 years ago

Önemli olan işin ihtiyacını karşılaması aslında. Movie Maker'da yapabileceğin bir işi Premiere'e taşıyarak kendine işkence etmişsin :) İnsanların en çok yaptığı hata bu. İlla Final Cut öğreneyim, After Effects'de çılgın atayım istiyorlar ama ihtiyaçları olan şeyler bazen çok daha basit. After Effects'de keyframelerle uğraşana kadar 10 dakikada aynı işi yapabileceğin uygulamalar var. Hoş böyle diyorum da ben de ufacık bir şey için bile gene gidip büyük programları kullanıyorum. Alışkanlık herhalde bendeki de :)

Sort:  

After Effect'e de girişmiştim o işte, aslında isteğim daha iyi bir video yapmaktı ama olmadı. Final Cut'ta öğrendim ben kurguyu, öğrendim derken arayüzü basit kesmeleri sesi falan. Hala aynı tadı alamadım başka programlardan.

Eline sağlık, yazı epey yol gösterici olmuş. :)

Aslında işe yarar mı bilemiyorum, bilsem bu programlarla ilgili ufak tefek eğitim, proje içerikleri de hazırlayabilirim. Emin olamadığım için bulaşmıyorum hiç :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57972.96
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.36