You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi Botları Kullanıyorsunuz?

in #tr7 years ago (edited)

Ben botları şu aşamada para kazanmak için değil, daha çok promosyon amaçlı kullanıyorum. Yazdığınız yazıyı insanların görebilmesi için biraz ön plana çıkması gerekiyor malum. O yüzden verdikleri oranlara çok takılmıyorum. Hesabı hem SP hem de reputation anlamında yükseltmek daha önemli benim için. Botlarda önceliğim yerli botlar oluyor. Sadece kendi kazanımlarıma değil, gönderdiğimiz tekliflerle botun da büyüdüğünü düşünürsek önce onlara gitsin, büyüsünler istiyorum. Sonuçta bir şekilde ufak da olsa bu yatırımlar birilerine gidiyor, neden Türkçe içerikleri destekleyenler olmasın? :) Sonraki aşamada botlara yatırım miktarım çok düşük olduğu ve buraya çok az zaman ayırabildiğim için teklif usulü botlarla çok ilgilenemiyorum. Saati yakın olan ve son 1 dakika kala %50'nin üzerinde kar bırakan bir bot varsa teklife katılıyorum onun dışında promosyon botlarını kullanıyorum. Onlar da şöyle :

  • @Minnowbooster : Oylama oranı güzel ama oy verenle oy isteyen oranları tutmadığı için genelde istediğiniz miktarla oy alamıyorsunuz. Oy alabildiğinizde ise genelde 1 veya 2 kişiden alıyorsunuz. Bu insanların da reputasyonları iyi durumda olduğu için sizin reputasyonunuza yarıyor. Denk gelirse güzel, her postta deniyorum bir şansımı ama nadiren kullanabiliyorum.

  • @Smartmarket : Burada da çok yüksek oylama yaptıramıyorsunuz ama toplamı 2 ila 2.3 katı arasında değişen bir oya ufak hesaplardan çok fazla oy geliyor. Yani SBD miktarı belki 0.100 oluyor gelen oyun ama beğenen kişi sayısı 15 olabiliyor. En büyük avantajı size yazınızı yayınladıktan sonra 30 dakika bekleme kuralı getirmiyor, o yüzden promosyon açısından avantajlı. Denk geldiğinde de bünyesindeki büyük hesaplardan oy geliyor o zaman reputasyona da faydalı oluyor.

  • @drotto : Mikro bot. 0.001'e karşılık 270 saniyede bir teklife katılanlar arasında oy bölütürüllüyor. Katılım ücreti çok ucuz ve her ne kadar büyük miktarlar olmasa da 0.001'e 0.02 oy aldığım zamanlar oldu, garip bir şekilde hoşuma gidiyor :)

  • @bumper : 0.500 ile 1.000 SBD arasında ödeme kabul ediyor ve yaklaşık 2.3 ya da 2.4 oranında da oy veriyor. Bir hafta öncesine kadar katıldığınızda yaklaşık 3 gün beklemek durumunda kalıyordunuz ama şimdi o sorunu çözdüler ertesi gün genelde oy geliyor. Bir de yürüten eleman ya da elemanları seviyorum ben büyük botlara vereceğim SBD'yi onlara kazandırmak istiyorum o yüzden çok sık kullanıyorum.

  • @trbooster : 0.250 teklifle çalışıyorlar. Geri dönüş oranları diğer botlara göre yüksek. 2.8 civarı yanlış hatırlamıyorsam. Bizden bir bot olduğu için o büyüsün diye düşünüp sık sık kullanıyorum. @anadolu'yu da aynı şekilde kullanıyordum ama artık ücretli oylama yapmama kararı aldı. Kararı desteklemekle beraber burada bahsetmezsem olmaz :)

  • @banjo @swagger : Mikro botlar gene. Bir kere kayıt yaptırıp devamlı oy alabildiklerinizden. bonjo ile sorunlarımı çözemedim bir türlü, kayıt yapıyorum önce çalışıyor sonra gidiyor vs. Sevemedim. swagger'a ise yeni kaydoldum ama unutuyorum bazen oylatmayı. Ama mikro düzeyde düşünürsek swagger 0.001'lik bir kayıt parasına postlarınızı 0.006 ya da 0.009 ile oyluyor. Mikro düzeyde avantajlı :)

  • @randowhale : Kendisi çoğu zaman uykuda ve teklif almıyor ama uyandığı zaman hem reputasyonu hem de oylama gücü gayet güzel. 1 SBD'lik sabit bir teklif miktarı var. Uyanık anına denk gelirsem kaçırmıyorum :)

  • @rocky1 ve @candyboy : Yüksek reputasyonlu hesaplar olduğu için elimden geldiğince yardım alıyorum. Teklif miktarları 1SBD'den açılıyor, oylamaları 2 bazen 3 gün sürüyor ama 2.4 - 2.6 arası bir geri dönüşle üstüne reputasyonunuz artıyor. Teklif usulü botlara girmeden 10 - 20 SBD'ler için de kullanılabilir. İleride de o şekilde değerlendirmeyi düşünüyorum bir süre bu ikisini. Çünkü sabit geri dönüş oranı var, güvenilirler ve yüksek miktarlarda da oylama yapabiliyorlar. minnowbooster, bumper gibi alternatiflerde bu kadar yüksek miktarlarda oy satın alma imkanımız yok.

Yukarıda dediğim gibi şu aşamada hem bota yatırım miktarım az hem de para çekme / kazanma aşamasında değilim. Her post için bu botlardan bir ya da birkaçını kullanarak ufak ufak yazıları görünür hale getirmeye çalışıyorum. Yatırım miktarı büyüdüğünde bu botlar yetmeyeceği için muhtemelen işim gene teklif usulü botlara düşecek.

Ne diyelim, botlara ihtiyacınız olmadan yüksek kazançlı günlerimiz olur umarım :)

Sort:  

No. I like 'Oh Darling' from the Beatles best.

Güzel inceleme, minnowhelper ve minnowsupportu eklerseniz, Geriye başka birşey kalmıyor sanırım :)

Onlarla da banjodaki gibi bir sorun yaşadım. Daha önce kayıt yaptırmama rağmen oylama yaptıramıyorum mesela. Yeniden kayıt olayım diyorum reg kanalına yazmama izin vermiyor, verdiğinde yapmıyor vs. O yüzden kendilerini adam akıllı deneme şansım olmadı maalesef :)

Are you insane?

@drotto detayı iyiymiş ona bir bakayım. :)

@rocky1 e 1 sbd gönderdim. 1.59 ile oy verdi. Yorumunuzdan 2.4 ile 2.6 arasında oyladığını anlamıştım.

O oran o anda kaç kişinin ne kadar para yatırdığına göre de değişiyor, takip etmek gerekiyor sürekli.

Yani botun oy gücü 100 dolar ama yatırılan para 200 dolar olursa bot gelen istekleri hep zararla kapatır.

Steembottracker sitesinden takip ediniz.

Evet normalde yazıda bahsettiğim gibi oyluyor, ben öyle aldım genelde yani ama Steem düşüşü yüzünden oylama oranını değiştirmiş olabilir. Hesaplar benim olmadığı için ne zaman ne yapacaklarını bilemiyorum tabii.

That's a good song.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58194.53
ETH 2364.50
USDT 1.00
SBD 2.37